AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 Hei! Jeg bruker nuvaring. Har etter start av dette, fått mye trøbbel med kløe, svie, tørrhet. Skal prøve å kutte ut nuvaring,for å se om det bedrer seg. Er 35 år. Brukte cerazette før, men denne fikk jeg veldig ømme bryster av. Så: noen tips...? Eller bør jeg bestille time til gynekolog. (Har mannlig fastlege;)Anonymous poster hash: 9ec85...29d 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. april 2015 Skrevet 12. april 2015 De symptomer du beskriver er ikke typiske bivirkninger av prevensjonsringen, men du kan jo stoppe med metoden i en tid og se om det bedrer seg. Hva med i mellomtiden å prøve en lavdosert p-pille som Loette? eller en hormonspiral? Den inneholder bare små hormonmengder som går over i blodet. Du kan gå til din fastlege for ny resept, mannlige leger er like dyktige på dette som de kvinnelige, og det er kanskje ikke nødvendig med undersøkelse i det hele tatt? Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Tusen takk for svar:) ringer å bestiller time til legen.Anonymous poster hash: 9ec85...29d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.