Frøkenbekymra Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg har fått noe nedentil som svir, brenner og klør. Det har vart i snart 2,5 mnd. og blir ikke bedre. I løpet av disse månedene har jeg vært 3 g hos allmennlege, 1 gang hos gynekolog (privat), men henvist videre til gynekolog på sykehuset. Derfra ble jeg henvist til hudlege, men det blir ikke bedre. Jeg har ikke kjønnssykdommer og sannsynligvis ikke herpes. I løpet av disse måneden har jeg blitt behandlet med soppkur, (hjalp ikke), kortisonsalve (hjalp ikke), tablettkur mot herpes (hjalp ikke), diverse sårsalver (hjalp ikke), antibiotika (hjalp ikke - jeg er ferdig med kuren i dag). Det ser ut som sprekker og sår, av og til flasser jeg nedentil og nå er det verre enn noen sinne. Jeg klarer nesten ikke å sitte, går med joggebukse uten truse og nå har den ene kjønnsleppa hovnet opp og blitt dobbelt så stor som den andre. Nå er det snart slik at jeg vurderer å avslutte dette uverdige livet. Orker rett og slett ikke mer hvis det ikke er noe som hjelper mot dette problemet. Klarer selvfølgelig ikke å ha sex og det er umulig å bruke tampong 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405175-krise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg forstår din fortvilelse, men det er vanskelig for meg å stille diagnose eller komme med forslag uten å se deg. Det er forskjellig hudsykdommer som f.eks. lichen sclerosus et atrophicus og andre mer sjeldne tilstander. Jeg foreslår at det blir tatt en vevsprøve (biopsi) for å komme nærmere til en diagnose. I noen byer finnes en spesiell klinikk (vulva-klinikk) for vanskelige lidelser i underlivet, det finnes iallfall i Oslo og i Trondheim. Du må kunne få en henvisning for rask vurdering så du kan få hjelp. Ikke gi opp! Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405175-krise/#findComment-3624634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.