Musepusa Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Funnet meg en super partner. Vi har det bra sammen, sexlivet er helt utrolig bra. Jeg har lenge ønsket å møte noen som denne mannen. Jeg er 30, han er 34. Vi har begge hatt dårlig erfaring i tidligere forhold. Han sier at han ikke lengre tror på kjærlighet. Hvordan kan han være med meg, ønske å ha meg i sitt liv uten å tro på eller føle kjærlighet? Jeg føler dette gjør meg usikker. Jeg tror på og ønsker kjærlighet. Er det dumt av meg å tenke på dette? Er det kanskje bare dårlig erfaring i hans fortid som ligger til bunns? Noe som ikke trenger bety vi ikke kan elske hverandre? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Jeg ville tatt det han sier med en liten klype salt. Høres ut som bitterhet fra tidligere forhold. Godt å høre at du kom deg vekk fra den grusomme typen du hadde sist. 0 Siter
Musepusa Skrevet 14. april 2015 Forfatter Skrevet 14. april 2015 Jeg ville tatt det han sier med en liten klype salt. Høres ut som bitterhet fra tidligere forhold. Godt å høre at du kom deg vekk fra den grusomme typen du hadde sist. Ta hva av det han sier med en liten klype salt..? *føler seg dum som spør* Ja, det er bra jeg kom meg unna. Hatt nok slike menn i livet. Var på tide å gjøre en endring. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Det med at han ikke "tror på kjærligheten", ville jeg tatt med en klype salt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.