Gå til innhold

Hvordan klare å gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min og jeg har det på mange måter veldig fint sammen og jeg er forelsket. Men pga. mange ting, f.eks. ønsker om fremtiden, tillit, grunnleggende holdninger osv. har jeg måtte innsett at det ALDRI kommer til å gå. Vi har ikke en fremtid sammen. 

Men jeg utsetter å gjøre det slutt, fordi jeg trives med han, er så glad i han, kommer til å få kjærlighetssorg. Jeg finner på unnskyldninger..skal bare vente til julen er over, påsken, en bursdag osv..og nå står snart sommeren for tur, men jeg kan ikke holde på slik :( jeg utsetter jo mine muligheter til å finne " den rette", få barn osv.

Samtidig kjæresten bryter meg ned på enkelte områder også. Noen som har noe gode råd?

Anonymous poster hash: 48db7...ff0

Fortsetter under...

Du overlever en kjærlighetssorg og med all sannsynlighet kommer du styrket ut på den andre siden. Ikke rot bort en vår og sommer til på denne måten - ta steget nå! Om dere bor sammen så finn deg et annet bosted og gi ham så beskjed om at du flytter ut dato sånn og sånn, om dere ikke bor sammen så plukk sammen det du har liggende hos ham og omvendt og si at det er over.

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...