_subzero_ Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Jeg fikk akutt for en uke siden svie ved vannlating, tenkte ikke noe over det akkurat der og da. Kansje jeg hadde en skade eller noe sånt. Men når jeg våknet dagen etter og skulle pisse så var det så vondt at jeg omtrent ikke klarte å pisse. Vondt helt på tuppen av penis.Som om pisset var eddik og tuppen av penis var et åpent sår. Fikk time hos legen og han var fast bestemt på at det måtte være Klamydia, men kunne også være gonnore. Men usannsynelig mente han. Han ga meg Doxylin mot Klamydia og tok urinprøve for å sjekke mot de to overnevnte. Hørte ikke noe mere hele uken så jeg ringte i dag og prøven var negativ..... De skulle be legen ringe meg da mine symptomer ikke er borte. Svingen ved vannlating er der enda men i mindre grad. Hvis jeg drikker mye vann og urinen blir nøytral så kan jeg pisse helt smertefritt, men til surere den er jo verre blir det. I dag var det nesten smerte fritt men jeg begynte å få en trykk føllelse i skrittet, rundt pungen kansje mellom der et sted(Prostata??) Jeg tenkte kansje det er at jeg har gått uten sex i over en uke. Prøvde å onanere for å se om trykk følelsen kom fra det. Trykket lettet med en gang men da ble svien og rødheten rundt urinåpningen helt jævlig igjen.. Når jeg skulle pisse så ble strålen splitta og spruta i alle kanter og jeg følte urinen stoppet opp i enden av penis på en måte. Litt senere er trykk følelsen tilbake(Muligens jeg spenner meg pga bekymringer rundt hva svien i penis er) Hva kan dette være? Må jo være en form for infeksjon. Og det er ikke klamydia eller gonnore. Hva skal jeg gjøre? Blir snart gal for det er så vondt Endret 25. april 2015 av _subzero_ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405386-ekstrem-svie-ved-vannlating-testet-for-klamydia-og-gonorre-negativ/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg fikk akutt for en uke siden svie ved vannlating, tenkte ikke noe over det akkurat der og da. Kansje jeg hadde en skade eller noe sånt. Men når jeg våknet dagen etter og skulle pisse så var det så vondt at jeg omtrent ikke klarte å pisse. Vondt helt på tuppen av penis.Som om pisset var eddik og tuppen av penis var et åpent sår. Fikk time hos legen og han var fast bestemt på at det måtte være Klamydia, men kunne også være gonnore. Men usannsynelig mente han. Han ga meg Doxylin mot Klamydia og tok urinprøve for å sjekke mot de to overnevnte. Hørte ikke noe mere hele uken så jeg ringte i dag og prøven var negativ..... De skulle be legen ringe meg da mine symptomer ikke er borte. Svingen ved vannlating er der enda men i mindre grad. Hvis jeg drikker mye vann og urinen blir nøytral så kan jeg pisse helt smertefritt, men til surere den er jo verre blir det. I dag var det nesten smerte fritt men jeg begynte å få en trykk føllelse i skrittet, rundt pungen kansje mellom der et sted(Prostata??) Jeg tenkte kansje det er at jeg har gått uten sex i over en uke. Prøvde å onanere for å se om trykk følelsen kom fra det. Trykket lettet med en gang men da ble svien og rødheten rundt urinåpningen helt jævlig igjen.. Når jeg skulle pisse så ble strålen splitta og spruta i alle kanter og jeg følte urinen stoppet opp i enden av penis på en måte. Litt senere er trykk følelsen tilbake(Muligens jeg spenner meg pga bekymringer rundt hva svien i penis er) Hva kan dette være? Må jo være en form for infeksjon. Og det er ikke klamydia eller gonnore. Hva skal jeg gjøre? Blir snart gal for det er så vondt Du er vel sjekket for urinveisinfeksjon? Anonymous poster hash: b133f...8db 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405386-ekstrem-svie-ved-vannlating-testet-for-klamydia-og-gonorre-negativ/#findComment-3627009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
_subzero_ Skrevet 25. april 2015 Forfatter Del Skrevet 25. april 2015 Han tok en urinprøve for å sjekke klamydia og gonorre. Jeg vet ikke hva annet han sjekket for. De tok prøve av første strålen. Jeg skal vente å se om han ringer meg på mandag. Dette begynner å bli ganske ubehagelig da jeg ikke kan ha sex eller onanere for da blir det helt sinnsykt vondt i etterkant når jeg skal pisse. Jeg pisser ikke unormalt mye heller egentlig. Bare hvis jeg drikker mye da må jeg på do hele tiden. Men hvis jeg drikker moderat så pisser jeg ikke så mye. Men syntes jeg har en sånn knytende/urolig/strammende følelse i skrittet/baksiden av pungen. Kan jeg ha noen bettenelse i prostata? Eller er dette kun muskelspenninger fra bekymringer rundt hva dette er. Altså smertene er kun på tuppen av penis. Ene dagen når det bedret seg litt så begynte det å klø voldsomt inne i urinrøret der det svidde, og naturligvis når jeg klødde på det begynte det å svi igjen når jeg tisset. Har også lagt merke til "leppene" ved urinrørsåpningen blir veldig røde og irriterte når det svir som verst. Men ser ingen sår eller blemmer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405386-ekstrem-svie-ved-vannlating-testet-for-klamydia-og-gonorre-negativ/#findComment-3627079 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cablo Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Kan være urininfeksjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405386-ekstrem-svie-ved-vannlating-testet-for-klamydia-og-gonorre-negativ/#findComment-3629566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.