Bekymret:( Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg er en jente på 18 år som har fått sjekket med EKG at jeg har lett sinustakyardi ved fysisk aktivitet. Det har jeg slått meg til ro med da dette er helt normalt som de sier. Men i går kveld kom en sånn ekkel dirring i brystet som varte 1-2 sekunder. Det var ikke samme som når jeg har disse ekstraslagene. Det er liksom som om noe bobler i 1-2 sek akkurat på venstre side av brystet. Noen ganger er det der hjertet sitter, liksom på midten, og noen ganger litt på siden eller rett under. Men aller mest merker jeg det der hjertet sitter. Det er forferdelig ubehagelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men det er som om noe som bobler som jeg sa. Følelsen er mye svakere enn ved slike ekstraslag. Og jeg har hatt ekstraslag innimellom da dette pågår og merker forskjellen. Jeg har også angst så det er årsak til eksrtra slagene tror jeg, men denne andre ekle følelsen bekymrer meg bare mer. Noen råd? Noen vits å ringe lege i morgen hvis det ikke bedrer seg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405499-dirrende-f%C3%B8lelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg er en jente på 18 år som har fått sjekket med EKG at jeg har lett sinustakyardi ved fysisk aktivitet. Det har jeg slått meg til ro med da dette er helt normalt som de sier. Men i går kveld kom en sånn ekkel dirring i brystet som varte 1-2 sekunder. Det var ikke samme som når jeg har disse ekstraslagene. Det er liksom som om noe bobler i 1-2 sek akkurat på venstre side av brystet. Noen ganger er det der hjertet sitter, liksom på midten, og noen ganger litt på siden eller rett under. Men aller mest merker jeg det der hjertet sitter. Det er forferdelig ubehagelig. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men det er som om noe som bobler som jeg sa. Følelsen er mye svakere enn ved slike ekstraslag. Og jeg har hatt ekstraslag innimellom da dette pågår og merker forskjellen. Jeg har også angst så det er årsak til eksrtra slagene tror jeg, men denne andre ekle følelsen bekymrer meg bare mer. Noen råd? Noen vits å ringe lege i morgen hvis det ikke bedrer seg? Høres ut som et ekstraslag du kjenner/opplever litt annerledes enn de du er vant med. Ingen grunn til å bekymre seg for dette. Jeg vet det er ubehagelig og at man blir engstelig når hjertet gjør litt krumspring, men det er helt normalt at det gjør det av og til. Anonymous poster hash: d6036...749 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405499-dirrende-f%C3%B8lelse/#findComment-3628328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Høres ut som et ekstraslag du kjenner/opplever litt annerledes enn de du er vant med. Ingen grunn til å bekymre seg for dette. Jeg vet det er ubehagelig og at man blir engstelig når hjertet gjør litt krumspring, men det er helt normalt at det gjør det av og til. Anonymous poster hash: d6036...749 Åh tusen takk for svar, beroliger meg litt når flere bekrefter at det er normalt, jeg har slitt med det i flere år, men først nå når skolepresset er høyt det plager meg mest. Er vel uro og stress. Jaja får vel bare puste ut og ikke tenke på det. Anonymous poster hash: fb41c...20d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405499-dirrende-f%C3%B8lelse/#findComment-3628392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Åh tusen takk for svar, beroliger meg litt når flere bekrefter at det er normalt, jeg har slitt med det i flere år, men først nå når skolepresset er høyt det plager meg mest. Er vel uro og stress. Jaja får vel bare puste ut og ikke tenke på det. Anonymous poster hash: fb41c...20d Pust ut og ikke la det få for mye fokus.Det er helt normalt med ekstraslag og de kan arte seg/føles litt ulike. Jeg vet det er vanskelig, har selv slitt og sliter med ekstraslag. Jeg kjenner godt igjen følelsen du beskriver. Og det er ingen grunn til å bekymre seg for et litt "dirrende" hjerte av og til Anonymous poster hash: d6036...749 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405499-dirrende-f%C3%B8lelse/#findComment-3628411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.