Elli21 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hei. Jeg har blitt veldig bekymret. Jeg har i noen måneder nå hatt plager med det ene brystet. Det klør, det kiler inni puppen på en måte, murringer og puppen føles rar ut. Det klør ikke så kraftig at jeg må klø, men klør fordet. Og den ene brystvorta mi har blitt litt mindre og peker litt mere ned enn på den andre puppen. Slik har det vært i en del månender. Det med brystvorta vet jeg ikke om alltid har vært sånn eller om den hat blitt sånn, la bare pluttelig merke til det. Var hos fastlegen min når dette problemet startet også, men da sa hun at det ikke var noe galt og jeg var alt for ung til dette. Hun går veldig etter alder.Noe som jeg syntes er helt teit.Hun hører ikke på meg! Selv om det er lite sannsynlig så skal man sjekke det uansett, ellers går man å tenker på det hele tilden og blir sliten. Og så googlet jeg disse symptomene, og da kom det brystkreft opp. Og nå er jeg veldig redd for at jeg har det! Hilsen en skremt 21 åring 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405514-brystkreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.