Gå til innhold

Polypp i baken: skjære bort selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Infeksjon, ja. Jeg har en vorte jeg og, som jeg vil ha vekk, den er på innsiden av låret, like ved skrittet, så vil helst ikke til legen. Det er vel ikke stor sjanse for infeksjon hvis jeg lar det blø en stund? Jeg har uansett ikke noe å skjære med, så må kjøpe "stanleykniv", kan desinfisere i rødsprit kanskje? Og desinfisere på låret.

Gjør det vondt? Er en sånn bløt polypp eller hva man skal kalle det. Vorte.

Anonymous poster hash: 0cf19...cec

Annonse

AnonymBruker

Infeksjon, ja. Jeg har en vorte jeg og, som jeg vil ha vekk, den er på innsiden av låret, like ved skrittet, så vil helst ikke til legen. Det er vel ikke stor sjanse for infeksjon hvis jeg lar det blø en stund? Jeg har uansett ikke noe å skjære med, så må kjøpe "stanleykniv", kan desinfisere i rødsprit kanskje? Og desinfisere på låret.

Gjør det vondt? Er en sånn bløt polypp eller hva man skal kalle det. Vorte.

Anonymous poster hash: 0cf19...cec

Var hos legen for noen dager siden. Det var polypp. Fikk time neste uke til å få den fjernet. Det måtte bedøves og sys et par sting sa han.

Og den greia vil bli sendt inn til undersøkelse, det var en sånn standard prosedyre de gjør med alt sånn.

Men: Jeg hadde en tube hydrocortison CCS 1% som jeg fikk litt tidligere til noe annet, og bare brukt lite av. Han anbefalte meg bruke det på denne polyppen i mellomtiden, for det gjorde litt vondt.

Og vet du hva? Det virket noe utrolig effektivt. Ikke bare sluttet den verke, men skrumpet inn og falt av i går av seg selv. Var blitt helt svart.

Får vel stikke innom til legen den timen jeg har, og ta det med meg. Kunne jo ringt og spurt om det bare er til å droppe det, men da må jeg spørra og forklare via helsesekr. og det har jeg ikke så lyst til. Er ikke mulig å få spørre legen om noe direkte uten å ha time, litt tungvint sånn.

Så egentlig er jeg littegrann i villrede hva jeg skal gjøre nå. Bare ringe og avbestille, eller ta timen og snakke med han. Har frikort da, så det koster ikke noe men.  Eneste det kan virke litt dumt og komme dit og okkupere en time hvis det ikke er nøvendig. Mye folk som går der.

Tar gjerne tips hva dere mener jeg bør gjøre, hehe.

Anonymous poster hash: a2bdd...35a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...