AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 I dag er det akkurat 2 måneder siden jeg tok medisinsk abort. Blødde i rundt 3 uker også gikk det over.. Begynte på ppiller ca 1 mnd etter aborten og da begynte jeg bare på dagen, altså ikke etter en menstrasjon eller noe.. Vet man må vente 7 dager da før dem er sikre men gjorde hvertfall det! En uke etter jeg starter ppillene glemte jeg å ta en, tok den ca 13 timer senere, og opplevde en liten blødning som varte noen timer dagen etter før det så gikk over igjen.. Fortsatte på ppillene og har ikke glemt noen siden da, er litt over en uke siden den lille blødningen. Har som sagt tatt ppillene på ca samme tid siden da, men i dag fikk jeg enda en liten blødning! Har nettopp fått den så vet ikke om det går over like fort som sist enda, men ser ut som mørkt gammel blod, er dette vanelig?? Er det kanskje sånn at jeg fortsatt har gammelt blod igjen fra aborten? Noen som kjenner seg igjen?? Anonymous poster hash: aba75...a09 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405581-bl%C3%B8dninger-lenge-etter-abort-p%C3%A5-ppiller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg går ut fra at du har vært på kontroll etter aborten og alt så fint ut? I og med at du ikke startet ved en menstruasjon, kan det bli litt kluss første måned, men når du har hatt en menstruasjon og startet en ny syklus, så burde det bli orden på blødningene. Hvis ikke, så bør du få en sjekk. Det er vanlige kombinerte p-pille du bruker og ikke minipille/østrogenfri p-pille for da er det vanlig med uregelmessige blødninger. Vennlig hilsen Mette Hase Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405581-bl%C3%B8dninger-lenge-etter-abort-p%C3%A5-ppiller/#findComment-3629416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.