AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Veeel får prøve å forklare det her og se hva folk mener før jeg tar noe beslutning om en legetime. Jeg har av og til slike ''anfall'' der jeg føler meg helt borte og fjern i hodet, blir supertrøtt noen ganger da jeg har det og hodet er tungt. Kjennes også som jeg har dotter i ørene og at jeg er veldig sliten. Jeg har hatt (har kanskje fått det igjen) jernmangel, så det kan jo være det også. Men jeg synes disse ''anfallene'' av fjernhet osv er ubehagelige. Akkurat i skrivende stund har jeg ett, har hatt ett jeg vet egentlig ikke. Alt går lit rundt og er litt fjern som sagt. Men jeg søkte meg så dum jeg er opp på det og et av alternativene som gir slike symtomer jeg har nå var Reaktiv hypoglykemi. Jeg leste litt om det og det står jo at man får veldig sukkersug. Noe jeg har hatt i flere dager, men jeg mistenkte menstruasjonen er rett rundt hjørnet. Enda ikke fått den men den kommer vel i løpet av noen dager / en uke nå. Likevel tenker jeg på Reaktiv Hyp. Fordi jeg har tross alt sykdoms angts og bekymrer meg for alt. Har veldig varme og røde kinn nå, og i går kommenterte venninnen min at kinnene mine var veldig røde så jeg tenkte jo mer på det idag. Beklager rotete beskrivelse men håper på tips og råd om hva dette er. Er 18 år gammel jente og inne i en stressende student tid i tillegg. Anonymous poster hash: f019e...5ab 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405615-kan-det-v%C3%A6re-reaktiv-hypoglykemi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg har vel en følelse av at de fysiske plagene du opplever er knyttet til angsten du strever med, men kun en lege kan avgjøre det. F.eks. vil jeg regne med at en glukosebelastningstest ville avsløre eller avkrefte bekymringen din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405615-kan-det-v%C3%A6re-reaktiv-hypoglykemi/#findComment-3630541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.