Gå til innhold

Miste lyst raskt og sorgen det er.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke vært klar over hva det vil si å ikke ha seksuelle behov/lyst.

kanskje har jeg ikke vært klar over dette fordi jeg inntil nylig har vært nokså normal på det område.

Ikke forveksle klenging og nærhet med seksualitet og orgasme, det er for meg to veldig ulike ting.

I løpet av rellativt kort tid har jeg mistet all lyst:-( det er ikke bare frustrerende, det e svært vondt.

Jeg har ikke forstått hva som har skjedd, men det har plaget meg, og endringen har vært forholdsvis brå og formidabel og rask.

Fra å være et menneske som alltid fikk orgasme, raskt og ble trøtt og fikk sove,

er det nå helt umulig! Og enda verre jeg har ikke lyst på sex OG det er en sorg:-(

Etter å ha snakket med en sexolog for et år siden, ca 5 ganger, kjente jeg at det er ikke snakk og prat jeg trenger, ord løste absolutt ingenting!

Jeg har derfor bestilt time på andrologisk senter.

Alt jeg leser er at menns sykdom og problemer behandles, men jeg vil og ønsker testosteron behandling.

Jeg håper jeg får time her, at legen som ser ut til å hjelpe bare menn kan hjelpe meg også,

jeg ser bare ikke at de tilbyr hjelp til kvinner, men ser han har skrevet artikler om at testosteron tilsskudd kan hjelpe kvinner med nedsatt seksuell lyst.

Hele 8 av 10 kvinner for økt lyst ved testosteron tilskudd,

Jeg håper jeg får time snart, nå som jeg forstår at det fins en fysiologisk forklaring og en løsning, er det vanskelig å være tålmodig, plutselig forstår jeg sorgen mange menn opplever med å ikke få ereksjon:-(

Man har inni seg lyst, men uansett hva man gjør så går det ikke:-(

Anonymous poster hash: 289ad...8f0
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405621-miste-lyst-raskt-og-sorgen-det-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være mange årsaker til at sexlysten plutselig blir borte. Overgangsalder, mangel på zink, uballanse i hormonene o.s.v o.s.v. Du burde kanskje heller ta en tur til en gynekolog i første omgang enn å gå rett på en testosteron-kur, med de bivirkninger det ev måtte medføre.

AnonymBruker

Det kan være mange årsaker til at sexlysten plutselig blir borte. Overgangsalder, mangel på zink, uballanse i hormonene o.s.v o.s.v. Du burde kanskje heller ta en tur til en gynekolog i første omgang enn å gå rett på en testosteron-kur, med de bivirkninger det ev måtte medføre.

Jeg går ikke til gynekolog,

og det er ikke overgangsalder, og det er skjedd brått, så jeg vil ha testosteron,

Så får vi se hvordan det går. Kommer uansett til en grei lege, fikk time, så han vil tydeligvis hjelpe meg.

AnonymBruker

Håper det ordner seg. I tillegg til det Trine nevner tror jeg psykisk og/eller fysisk utmattelse ødelegger sexlysten. Det samme med harde slankekurer og faste.

For kvinner er sexlysten et overskuddsfenomen.

Ikke for meg,

Jeg har alltid fått oregasme uavhenig av sliten eller ikke. Tatt det for gitt kanskje.

:-( Derfor tror jeg det skyldes testosteron underskudd, men får se hva legen sier.

Nå er jeg ved bedre mot i vertfall.

Jeg leste om en mann som fikk hjelp i avisen, så begynte jeg å lese og oppdaget at 8 av 10 kvinner med endring i lyst/plutselig nedsatt lyst får hjelp av testosteron tilskudd. Dette var i USA, men ser legen jeg skal til har skrevet om det, så nå har jeg fått time hos han.

Jeg har det lettere og bedre enn noen gang i livet nå, så skjer dette?

Skal skrive mer når jeg får hjelpen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...