Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går på Loette og har gjort det i over ett år. 
Fikk plutselig blødninger for noen dager siden, ca en uke og  4 dager før menstruasjon/bortfallsblødning skal komme. Ble så klart redd for at dette skulle være festeblødning. 

Det ligner egentlig på starten på mensen, for det er nesten ikke friskt blod og det kommer veldig lite. 
Det ser akkurat ut som det bruker å gjøre før jeg får bortfallsblødning og jeg har menstruasjonsmerter. 

Jeg tok en test 19 dager etter sist samleie med RFSU test. Småhysterisk som jeg er synes jeg selvsagt at jeg så noe. Så bare for å roe meg ned tok jeg en digital test dagen etter som var "ikke gravid". 

Har kjøpt nok en test som er digital. Spørsmålet er; kan jeg stole på digital test, eller burde jeg kjøpt RFSU testen? Jeg synes det er skummelt å sitte og tolke streker. 

Og når burde jeg ta siste testen? Begynner på de hvite pillene neste mandag og bruker å få blødningen på onsdagen/torsdagen. Kan jeg ta den nå? Jeg synes alt som står på nett er så forvirrende og blir ikke roligere av å lese på div forum.

En annen ting jeg lurer på. Hvis man har samleie si 4 dager før bortfallsblødningen skal komme. Kan man senke skuldrene og tenke at man ikke ble gravid da, eller lever egget i kroppen selv om man blør?
Jeg går på p-piller, men sliter litt med å stole på de, også har jeg og slitt litt med magen i det siste. Sikkert eksamenstress. Så vi hadde samleie i går, men bruke kondom i tillegg. 

Mitt siste spørsmål er; hvis kjæresten min tar seg der nede for å få på kondomet også kommer med fingrene inn i meg og har sæd på seg, kan man bli gravid av det, eller er sjansene for det minimale?

Hilsen ei som sliter med å roe seg ned

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405706-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...