Gå til innhold

Blackout uten alkohol involvert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er avhold og går ikke på daglige medisiner.

Bruker Relpax for migrene.

Jobber 100% og har ingen psykiske diagnoer av noe slag.

Den siste uken har jeg hatt to blackout.

Den første sto jeg på kontoret og husket ikke om jeg nettopp hadde kommet fra lunsj, og skulle sette meg ned å jobbe. Eller om jeg skulle gå til lunsj.

Måtte se om matboksen var tom, noe den ikke var, for å finne svaret, for minnet kom ikke fram etterhvert heller...

I morges sto jeg på badet og husket ikke om jeg nettopp hadde dusjet eller om jeg skulle dusje.

Til slutt måtte jeg kjenne om håndkleet var vått og om kroppen luktet dusjsåpe, noe den gjorde...altså hadde jeg dusjet. Men minnet om dette kom aldri fram.

Jeg blir litt bekymret.

Har ekstremt mye å gjøre på jobben, og har hatt det er lang periode nå.

Kan dette være grunnen eller er det fare for fysiologiske årsaker som bør undersøkes?

Anonymous poster hash: cd3b3...e74
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405723-blackout-uten-alkohol-involvert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg opplever slike episoder av og til, hvor jeg er helt tom i hodet noen sekunder, og ikke aner hva jeg skal, men hos meg kommer alltid svaret etterhvert. Altså bare delvis blackout.

Det kan være at jeg kjører i bilen, og så plutselig fryser liksom hjernen til, og jeg aner ikke hvor jeg er på vei til. Det er litt ekkelt mens en kjører i 70-80 km/timen.

Jeg kan også være hjemme, gå inn i et rom for å hente noe, og så husker jeg ikke hva jeg akulle hente. Men som regel kommer det frem etter kort tid.

Jeg kan også stå på badet om kvelden og lure på om jeg har tisset, og ikke huske det. Det har hendt at jeg har satt meg på do fordi jeg tror jeg skal, og så kommer det ikke en dråpe - fordi jeg faktisk nettopp har tisset....

Jeg har aldri gått til lege for dette. Det har vært uskyldige episoder og som regel husker jeg etterhvert. Dersom det blir mer alvorlig, er det sikkert lurt å fortelle legen om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...