Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha født en gutt i januar fikk jeg satt inn vanlig spiral i mars.

Hadde konstante plager etter denne innsettelsen og blødde stort sett hele tiden med få dagers opphold i mellom.Fikk i begynnelsen av nov. sterke smerter i mage/underliv, et "belte" rett under navlen med kraftige blødninger i forbindelse med samleie. I slutten av nov. ble kobberspiralen tatt ut ,etter råd fra min fastlege, og hormonspiral ble satt inn, da den skulle hjelpe mot disse blødningene.

Nå i dag, 30. des. har jeg fortsatt sterke smerter og slimete ,blodig utflod, som lukter litt ekkelt.Er veldig oppsvulmet i nedre del av magen , og har som sagt kraftige smertet. Det har vært så ille at jeg har tenkt på å dra på legevakta.

Har også smerter i forbindelse med avføring ,og det kommer friskt blod når jeg tørker meg(fra endetarmen).

Går hele tiden og fryser, og føler at allmentilstanden ikke er som den bør.

Skal kontakte legen igjen over nyttår, men ville spørre om hva dette kan være.

Håper på svar.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40578-sterke-smerter-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ved spiralbruk, smerter og blødning tenker jeg umiddelbart på at det kan det være en infeksjon på gang. Da vil det evt være feber og tegn på betennelse i blodet (CRP-prøve). Det er viktig å komme fort til lege for utredning og behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...