Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Jeg har tenkt å utvide vår sexual opplevelse ved å gå videre til at jeg gir henne oralsex. Jeg hører at det er blandet respons blant kvinner på dette området. Jeg har vart i forhold med damen lenge og vi er trygge på hverandre. Hun har ingen ting å skamme seg over når det gjelder hvordan hun ser ut eller om hun kan lukte. Hun lukter blomst. Jeg elsker henne. Men oralsex har vi nesten ikke snakket om. Derfor for å ikke ødelegge noe mellom oss, ved noe uvanlig påfunn, ønsker jeg å vite damenes ren fysisk nytelse når det kommer til oralsex. Liker dere? Liker dere ikke? Eller har lyst å prøve. Kan dere si litt om erfaringene slik at jeg får en ca ide om hvor vannet ligger.

En takknemlig mann

Anonymous poster hash: 6afd2...006
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405798-liker-damer-%C3%A5-bli-slikket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan jo i utgangspunktet bare snakke for meg selv, men jeg liker oralsexi hvert fall :).

Da jeg var yngre og mer uerfaren var jeg ikke helt komfortabel med det; følte meg vel blottet og var for vár for hans reaksjoner på mine reaksjoner etc. Skyltes jo usikkerhet.

Tror svært mange kvinner har lignende erfaringer når det gjelder dette.

Anonymous poster hash: db316...abd
Gjest Gargamel

De få jeg har vært sammen med liker det.

Jeg mener det er såpass "innafor" at du bare kan gjøre det og se hvordan hun reagerer. Et lite kyss kan jo være en grei test.

Vil du gå enda mer forsiktig frem/(evt erte henne litt etter hvordan man ser det) kan du jo først gjøre det utenpå trusa sånn at hun bare kjenner varmen fra pusten din.

Eller bare gjør det på din måte. Det er i alle fall helt normalt.

AnonymBruker

De få jeg har vært sammen med liker det.

Jeg mener det er såpass "innafor" at du bare kan gjøre det og se hvordan hun reagerer. Et lite kyss kan jo være en grei test.

Vil du gå enda mer forsiktig frem/(evt erte henne litt etter hvordan man ser det) kan du jo først gjøre det utenpå trusa sånn at hun bare kjenner varmen fra pusten din.

Eller bare gjør det på din måte. Det er i alle fall helt normalt.

Bra ide, skal prøve det i kveld.

Anonymous poster hash: 6afd2...006

Annonse

What's not to like? ;-) Kan skjønne at yngre/uerfarne kvinner kan være litt usikre på om de er "bra nok", og tanker om slik er sikkert stressende. Så det kan være en ide å gå forsiktig fram som nevnt over her. Men for alt du vet har hun kanskje bare lengtet etter at du skulle gjøre dette, og ikke våget å spørre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...