Gjest Yenno Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Hei. For et år siden møtte jeg en mann (i tidlig førtiårene) på en fest. Han nærmest kastet seg over meg, og jeg ble etterhvert temmelig sjarmert, så det endte med at vi lå og koste sammen i et avsides rom. Jeg ble, mildt sagt, sprengkåt, og stor var min skuffelse, eller vrede?, når det viste seg at han var helt slapp! Etterpå tenkte jeg at: ja, ja, han var vel full... Vi så hverandre ikke mer, før et år senere, på en resturang. Han var veldig sympatisk, en veldig myk og følsom mann, syntes jeg, ulik mange andre menn jeg hadde møtt. Jeg var fortsatt ganske tent på han, betatt, og gikk vel inn for saken ganske kraftig... Jo, vi endte hjemme hos ham, mye klining lenge, og jeg ble...ja, sprengkåt....men han var helt SLAPP igjen! Jeg sovnet, jeg var temmelig full, og våknet i hans leilighet - han var borte og hadde tydligvis gått på jobb. Ingen beskjed fantes, og jeg tuslet rundt i leiligheten, skikkelig deppa. Og forbanna. Jeg kikka i baderomsskapet hans, og det første jeg så var en ny megastor tube med "glidekrem for tørre skjeder" RSLU, hviket jeg fant noe besynderlig - en ting var at han hadde fortalt meg at han ikke hadde vært sammen med en kvinne siden den episoden med meg for et år siden, en annen ting er at jeg fikk en mistanke om at han kanskje egentlig var...homofil? Har nemlig hørt at denne kremen brukes mye "der i gården" - hva tror dere? Dette kan høres ut som en filleting, men jeg ble veldig frustrert av alt dette, såret. Jeg ringte han opp neste dag, fordi jeg bare måtte høre hva dette handlet om. Jeg spurte ham om han kanskje var impotent? Nei, det var han IKKE. Det var jeg som var for progressiv. Vi var i utakt, mente han. Jeg var for "vill og kåt", og han likte å ta det roligere... Jeg gikk derifra, var veldig lei meg og følte meg som en stor idiot. I ettertid lurer jeg på hva som gikk feil. Var det meg? Finner gutter "kåte jenter" usexy? Jeg har ikke hatt sex på over ett år (nyskilt) - så, ja, jeg er veldig kåt for tiden! Men jeg hadde aldri trodd at det skulle brukes mot meg. Akkurat nå er jeg veldig forvirret. Jeg trodde jeg hadde en viss oversikt over menn - jeg er ikke helt uten erfaring, men nå er jeg bare et spørsmålstegn. Noen som har noe å tillføre? Det hadde vært en lettelse hvis jeg kunne diskutert dette med noen... Vennlig hilsen Yenno 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40584-forbryllende-opplevelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Dersom du kobler en smule prestasjonsangst med alkohol, er det svært mange menn som ikke får ereksjon, selv om de aldri så gjerne vil. Mannen du har truffet synes kaskje du er råsexy, så sexy at du tar alldeles luven fra ham. Så ja, det hender menn blir alldeles vettaskremte om kvinner er offensive og viser sitt sanne, kåte jeg. Dersom han kastet seg over deg ved første møte, tviler jeg på at han er homofil. Glidemiddel i skap og skuffer er i hvert fall ikke noe sikkert tegn på at han tenner på eget kjønn. Det kan hende han bruker det når han onanerer, eller det kan hende han er så omtenksom at han har den i beredskap i tilfelle det skulle dukke opp et behov. Jeg synes du skulle tro på mannen. Det er neppe deg det er noe galt med, for så vidt ikke ham heller, men det er mulig dere bør legge lista litt lavere om dere treffes igjen og satse på å bli bedre kjent og mer trygge på hverandre før dere prøver på nytt. Masse snakk, kos og klining første kvelden – uten samleie – så kan dere evt. ri på testosteronbølgen morgenen etter. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40584-forbryllende-opplevelse/#findComment-152844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yenno Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Dersom du kobler en smule prestasjonsangst med alkohol, er det svært mange menn som ikke får ereksjon, selv om de aldri så gjerne vil. Mannen du har truffet synes kaskje du er råsexy, så sexy at du tar alldeles luven fra ham. Så ja, det hender menn blir alldeles vettaskremte om kvinner er offensive og viser sitt sanne, kåte jeg. Dersom han kastet seg over deg ved første møte, tviler jeg på at han er homofil. Glidemiddel i skap og skuffer er i hvert fall ikke noe sikkert tegn på at han tenner på eget kjønn. Det kan hende han bruker det når han onanerer, eller det kan hende han er så omtenksom at han har den i beredskap i tilfelle det skulle dukke opp et behov. Jeg synes du skulle tro på mannen. Det er neppe deg det er noe galt med, for så vidt ikke ham heller, men det er mulig dere bør legge lista litt lavere om dere treffes igjen og satse på å bli bedre kjent og mer trygge på hverandre før dere prøver på nytt. Masse snakk, kos og klining første kvelden – uten samleie – så kan dere evt. ri på testosteronbølgen morgenen etter. Lykke til! Takk for svar Gro Isachsen! Jeg satte stor pris på kommentaren, kloke ord, og du har antagelig rett. Jeg tror jeg har fått meg en lærepenge, jeg er en temmelig impulsiv og til tider intens person, men neste gang skal jeg prøve å ta det mer forsiktig! Akk, ja... Godt nyttår, alle sammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40584-forbryllende-opplevelse/#findComment-152924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Takk for svar Gro Isachsen! Jeg satte stor pris på kommentaren, kloke ord, og du har antagelig rett. Jeg tror jeg har fått meg en lærepenge, jeg er en temmelig impulsiv og til tider intens person, men neste gang skal jeg prøve å ta det mer forsiktig! Akk, ja... Godt nyttår, alle sammen! Det er sikkert mange menn som setter pris på at du viser hele deg selv, også den kåte, livsbejaende, impulsive siden. Jeg håper derfor ikke du tolker mitt svar til at du alltid bør legge bånd på deg. Det som kanskje kan være fornuftig er at du ser mannen litt an neste gang, slik at du bare holder igjen om du merker det blir for sterkt for ham. Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40584-forbryllende-opplevelse/#findComment-153052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.