Gå til innhold

Klump....(litt lang)

Anbefalte innlegg

Hei...

Har som alle andre et lite spørsmål..'

Jeg pleier å barbere meg nedentil.. Og da hender det jo at man får et inngrodd hår og to... Men nå er det ganke lenge siden jeg har barbert meg (1 mnd).. Og så har jeg på ytre kjønnsleppene og litt lenger opp fått en klump. Til å begynne med kjentes det som en kvise, og var litt vond, så etter 4-5 dager har den vokst seg større enn en ert. Det går ikke ann å "klemme" den ut, til det sitter den for langt inne... Litt rådvill nå... Det er ikke vondt lenger, og området på og rundt (størrelse med en krone) er brunaktig ikke rødt... Har hatt det en gang før og etter det har jeg et arr på størrelse med en 50 øring..(brunt) Ganske skjemmende.. Meg og min samboer prøver ¨å få barn.. Kan det være av betydning? For å si det; det kan Ikke være kjønnsykdommer.

Hva kan dette være????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40594-klumplitt-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Betennelse i området med hår er ikke uvanlig, det starter som en kvise som kan bli til en byll som det evt går hull på og som så tømmer seg. Etterpå blir det et arrvev som kan være ganske hardt. Arret vil kunne sette igjen i lang tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40594-klumplitt-lang/#findComment-153247
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...