Gå til innhold

Er dette egentlig greit???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den bestillingsgreia skjønner jeg lite av. Var det noe ulovlig han bestilte? Man kan jo bestille i hvilket navn som helst, og så lenge det ble levert til og betalt av han må hun ha fått vite det av han? Det er jo svært uvanlig av et foretak å kontakte kundene ut over å sende varene, så hun har neppe fått nyss i dette via andre enn han? Jeg skjønner heller ikke hvorfor han ikke kunne bestille i eget navn - navn har jo ingen betydning? Jeg har selv fire navn totalt, og det er mange ulike konbinasjoner av navn som forekommer når jeg bestiller. Har aldri tenkt på det som noe annet enn viktig for postverket, som skal finne og sende pakken til meg? Det viktige er jo at man har riktige kredittopplysninger?

Da er vi to... Jeg ser ingen logisk forklaring til at han valgte å bestille noe i hennes navn. Og hvis han tar så lett på det, så kan man jo lure på om han har gjort dette tidligere. Det er jo èn ting... Det andre er jo at hun faktisk biter på forklaringen hans og sier nå at hun ikke bekymrer seg lenger... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...