AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg er ei kvinne på 35 år som har blitt henvist av legen min til Mr av hjernen. Grunnen til det er at jeg har hatt mye hodepine og migrene i mange år. En annen ting er også min far døde av anuerisme. Dvs utposing på hovedpulsåren i hjernen. Han var da 55 år da han døde. Har hørt det er arvelig. Jeg er bekymret for at jeg har også en utposing i hjernen som plutselig kan sprekke. Legen min sa i dag at det var ikke noe problem å ta mr av hodet. Så spurte jeg om de kunne operere vekk utposingen om jeg har den. Da sa legen at det kom an på risikoen og evt komplikasjoner. Går nå å tenker på hva jeg skal gjøre. Er livredd for at jeg har en sånn, så får jeg beskjed om at det kan være for risikabelt å operere den bort. og da vil jeg gå rundt å være bekymret for at den plutselig sprekker. Eller så har jeg ikke noe. og siste er at jeg ikke tar mr og går rundt uten å vite noe om det. Er så usikker nå. Ikke noe godt dette her. Noen som vet litt om dette? Anonymous poster hash: c1a3f...651 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/406022-ta-mr-av-hjernen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.