Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært til massasje av nakken av en muskelterapeut pga stive nakkemuskler og det er som om det er betennelse inni nakken. (byller og slikt) Døgnet etter massasjeterapien låg jeg helt utmattet og utslått ,og nå virker det som om jeg har fått en infeksjon i kroppen. Føler meg ikke noe spes forkjølt så det er antagligvis ikke vanlig forkjølselse. Har lurt på om det er infesjonen i muskelene som har spredd seg til blodet. Er det noe jeg bør gå til lege med for å fikse på. Kan man bruke antibiotika mot slikt ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406043-infeksjon-i-nakken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei

Jeg har vært til massasje av nakken av en muskelterapeut pga stive nakkemuskler og det er som om det er betennelse inni nakken. (byller og slikt) Døgnet etter massasjeterapien låg jeg helt utmattet og utslått ,og nå virker det som om jeg har fått en infeksjon i kroppen. Føler meg ikke noe spes forkjølt så det er antagligvis ikke vanlig forkjølselse. Har lurt på om det er infesjonen i muskelene som har spredd seg til blodet. Er det noe jeg bør gå til lege med for å fikse på. Kan man bruke antibiotika mot slikt ?

Kan det være relatert til behandling. Om så er tilfelle er det trolig over i løpet av får dager og ikke noe som krever antibiotika. Men lege avgjør vel dette greit med blodprøver som avdekker om det er bakteriell infeksjon i kroppen om du tar deg en tur dit. 

Anonymous poster hash: 9882d...d16

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406043-infeksjon-i-nakken/#findComment-3634528
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...