Gå til innhold

Til Hudlege: hvilken behandling for akne arr?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noen arr på mitt venstre kjeve. Jeg anner ikke hvorfor. Jeg har aldri plukket på kvisene, bare latt dem være i fred. Jeg er så frustrert, og jeg vet jo at jeg må leve med disse resten av livet mitt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vil bare ha dem bort! Jeg er bare 18, og det er fryktelig trist å se alle andre med perfekt hud!. Det er jo ingen andre som har arr. Og det er rart at jeg har fått dette, iden jeg sliter ikke egentlig med uren hud. Jeg har noen kviser, og det har jeg alltid hatt, men det er ikke et veldiig stort problem. De har jeg fått pga av sminken, men nå som jeg har sluttet å bruke sminke er det ikke lenger noe problem. Jeg vet ikke hvilken type arr det er men det ene er litt langt og går ikke langt inn. Har hørt at arrene modnes? men vet du hvor mye? De er helt nye nå, kanskje et par måneder. Hvordan skal jeg beskytte arrene mine mot solen? Jeg bruker nå Kelo-cote, men vet ikke hvor god effekt dette har. Jeg tenker å ta laser senere, men må bare få spart opp penger først. Håper du kan komme med noen råd for hvordan jeg kan få redusert arrene litt. Jeg har startet med dermafface FX7, men er jeg heldig får jeg bare redusert med så mye som 10 prosent. Og et siste spørsmål. Vet du hvor det en bra klinikk for laser? Jeg vurderer nemlig dette.Jeg vil få fikset arrene så mye som mulig, om så jeg må legge ut flere titusen av kroner selv, som jeg regner med.

Hilsen jente 18 år. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...