Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt p-piller i snart ett år (trinordiol 28) og for første gang prøvde jeg å hoppe over sukkerpillene og gå rett på neste brett, da jeg ville unngå å ha mensen i romjula da jeg skulle reise bort. På julaften glemte jeg igjen veska med pillene i og fikk derfor ikke tatt pillen før et halvt døgn etter jeg normalt pleier å ta den, men fortsatte som normalt etterpå. (Har brukt kondom siden den gang for å være sikker.)

Men i går morges så jeg litt brunaktig blod i utfloden. Merka det igjen på kvelden... og litt i natt. Idag har jeg ikke sett noe blod etter da jeg stod opp i morges. Men det virker ikke som vanlig menstruasjon. Det kommer så lite og er så rar farge. Tror du dette likevel er mensen og skyldes at jeg ikke tok pillen i rett tid?

Forresten, pillen jeg glemte var ikke den første på det nye brettet, men nr 3. så jeg hadde allerede begynt på neste brett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40613-rar-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...