AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 For to dager siden satt jeg en kveld og spiste brød, og da jeg plutselig fikk det i vrangsvelget, alle har opplevd ubehaget ved det, men denne gange satt jeg litt bakover lent ikke med hodet, men sånn godt i sofaen, så var som jeg pustet maten inn men idet jeg "kvaltes" hostet den opp igjen. Jeg hostet i lang tid fordi jeg fikk helt angst for at det satte seg i luft røret, føltes nemlig sånn, og det var såpass mye som jeg svelget i det det skjedde. Fikk opp alt tror jeg men følte det at det satt igjen. I går var jeg helt fin, men nå i kveld plutselig er jeg ekstremt tung pustet? Kjennes som noe jeg har opplevd før bare verre nå, kjennes som noe begrenser luften. Og kjenner jeg er litt svimmel, sikkert fordi jeg ikke får eller føler jeg ikke får nok luft, i tillegg har jeg vært små kvalm siden ettermiddagen idag. Kan dette ha sammenheng med at jeg svelget feil? Hørt at fremmedlegmer kan havne i lungene.... Føler meg veldig dårlig, psyker meg sikkert mer opp men.. Kan nevne at jeg har menstruasjon og tror kvalmen kommer derfra, men vet ikke om tungpusten har noe med det... Søker litt råd nå, eller om dette dreier seg om noe farlig..Anonymous poster hash: f1b91...3ed 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/406199-n%C3%A5r-man-har-svelget-mat-feil-tung-pust/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.