Gå til innhold

Hudlege: Betennelse i hodebunnen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til Hudlege:

Jeg har et problem med kviselignende prikker i hodebunnen i et halvtårs tid nå. Av og til er det få, andre ganger er det mer. De kan dukke opp over natten og er veldig vonde. De er røde og det kommer puss ut når jeg klemmer på de og betennelsen sitter ofte i enden av et hårstrå. Som regel dukker de opp i tinningen og i "vikene", heldigvis aldri i ansiktet men av og til i nakken og på ryggen (har aldri vært plaget av kviser før). Dette er svært sjenerende, og de etterlater et rødt område lenge etter at betennelsen er borte. Jeg innbiller meg at dette også har resultert i hårtap/brukne hårstrå. Jeg har vært hos legen min men har ikke følt at det blir tatt på alvor da det har vært i en periode hvor prikkene ikke har vært like aggressive.

Hva skal jeg gjøre?

Mvh,

Jente 23

Anonymous poster hash: ff935...80c
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406227-hudlege-betennelse-i-hodebunnen/
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...