Gå til innhold

Menstruasjon med hormonspiral

Anbefalte innlegg

miomio1365380748

Jeg fikk innsatt hormonspiral pga. store mensblødninger for snart et halvt år siden. Har hatt regelmessige menstruasjoner hele tiden. Er dette vanlig? De første menstruasjonene var sparsomme, men med friskt blod. Den siste menstruasjonen jeg hadde var mye mer rikelig enn de forrige. Føler egentlig at jeg bare blør mer og mer. Trodde egentlig det skulle være omvendt? Så gjerne for meg en sommer uten særlig blødninger overhodet... Siden menstruasjonene fortsetter og ser ut til å øke i mengde, bør jeg sjekke om spiralen sitter som den skal?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406336-menstruasjon-med-hormonspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Noen beholder de normale menstruasjoner, men det er sjelden. Kanskje du bør få en sjekk for å se om spiralen sitter på rette plass og ikke er ved å skli ut? Det bør da være hos en gynekolog so kan utføre ultralyd.

Vennlig hilsen Mett

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...