Gå til innhold

Destruktiv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Flere som er destruktiv og ikke kommer seg ut av det?

stjernestøv
Skrevet

Hva har hjulpet deg tidligere?

Å slutte på medisiner. Da har jeg følt meg bra og fått livsgnisten tilbake, og blitt tynn. 

Skrevet

Å slutte på medisiner. Da har jeg følt meg bra og fått livsgnisten tilbake, og blitt tynn. 

Og.......? Du glemmer alltid slutten på den setningen.

AnonymBruker
Skrevet

Syns "ekspertene" sier at det ikke er slike bivirkninger ved antipsykotika jeg. Da får vi bare stole på det, og klandre oss selv.

Anonymous poster hash: d6bf5...17b
stjernestøv
Skrevet

Og.......? Du glemmer alltid slutten på den setningen.

Blitt dårlig? Har gått lange perioder å vært bra. 

stjernestøv
Skrevet

Syns "ekspertene" sier at det ikke er slike bivirkninger ved antipsykotika jeg. Da får vi bare stole på det, og klandre oss selv.

Anonymous poster hash: d6bf5...17b

Jeg nekter, men ja de sier så. Ingen bivirkninger...my ass!

Skrevet (endret)

Blitt dårlig? Har gått lange perioder å vært bra. 

Blitt dårlig? Det er kun forbokstaven Stjernestøv. Når du må gå med lommelykt rundt i huset midt på natten for å sjekke om familiemedlemmer lever, og er redd for å sitte i passasjersetet i bilen fordi du "ser" for deg å bli smadret av hver eneste bil dere møter er du ganske dårlig. Og når du er så dårlig tar det enda lenger tid å komme deg ovenpå, husk hvordan du har kavet i vinter og vår. Istedet for å elte rundt i dette synes jeg du skal forsøke å finne nye løsninger som kan få deg ut av denne gørra du er i nå.

Endret av XbellaX
Skrevet

Jeg nekter, men ja de sier så. Ingen bivirkninger...my ass!

Mange av disse medisinene har ganske kjipe bivirkninger, det betyr ikke at det ikke er mulig å gjøre en innsats selv. Det kan være vanskeligere, helt klart, men det er mulig.

Skrevet

Jeg har stor mage og ser gravid ut

Vurderer hoppe fra balkongen

Får gå ut på byen istedet

Prøve ikke drikke

stjernestøv
Skrevet

Blitt dårlig? Det er kun forbokstaven Stjernestøv. Når du må gå med lommelykt rundt i huset midt på natten for å sjekke om familiemedlemmer lever, og er redd for å sitte i passasjersetet i bilen fordi du "ser" for deg å bli smadret av hver eneste bil dere møterer du ganske dårlig. Og når du er så dårlig tar det enda lenger tid å komme deg ovenpå, husk hvordan du har kavet i vinter og vår. Istedet for å elte rundt i dette synes jeg du skal forsøke å finne nye løsninger som kan få deg ut av denne gørra du er i nå.

Vet jeg var dårlig sist sommer, men gørra jeg er i nå er pga medisinene. Jeg finner ingen løsninger bortsett fra å slutte, men det viste seg at da fungerte jeg dårligere. Jeg er lost. 

stjernestøv
Skrevet

Mange av disse medisinene har ganske kjipe bivirkninger, det betyr ikke at det ikke er mulig å gjøre en innsats selv. Det kan være vanskeligere, helt klart, men det er mulig.

Det virker klin umulig for meg. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg har stor mage og ser gravid ut

Vurderer hoppe fra balkongen

Får gå ut på byen istedet

Prøve ikke drikke

Halleluja for medisiner. Nei, ikke drikk. 

Skrevet

Det virker klin umulig for meg. 

Hva er klin umulig, snakker du om vekt eller noe annet?

Skrevet (endret)

Vet jeg var dårlig sist sommer, men gørra jeg er i nå er pga medisinene. Jeg finner ingen løsninger bortsett fra å slutte, men det viste seg at da fungerte jeg dårligere. Jeg er lost. 

Dårlig sist sommer? Søk opp innleggene dine og les, du var skremmende dårlig.  Den "lost" følelsen din er ganske  grusom å gå med, det blir et valg mellom 2 onder for deg. Hva slags oppfølging har du nå? Er det ukentlig? Hva sier de om at du er drittlei akkurat nå?

Endret av XbellaX
stjernestøv
Skrevet

Hva er klin umulig, snakker du om vekt eller noe annet?

Snakker om alt generelt, takler ikke livet på medisiner. Blir så destruktiv, ja vekta og er klin umulig å gjøre noe med, røyking. At jeg sitter i ro og ligger og stirrer i taket, at jeg ikke har innhold i livet mitt. Har familie og de lever jeg for, men de kan ikke være med meg hele tiden. 

stjernestøv
Skrevet

Dårlig sist sommer? Søk opp innleggene dine og les, du var skremmende dårlig.  Den "lost" følelsen din er ganske  grusom å gå med, det blir et valg mellom 2 onder for deg. Hva slags oppfølging har du nå? Er det ukentlig? Hva sier de om at du er drittlei akkurat nå?

Har ingen oppfølging nå, det er ferietid. Og de bryr seg ikke uansett, de bare sier jeg må være mer aktiv. Det er umulig for meg, å være aktiv skal jo løse alt. Håpløs situasjon. 

Skrevet

Snakker om alt generelt, takler ikke livet på medisiner. Blir så destruktiv, ja vekta og er klin umulig å gjøre noe med, røyking. At jeg sitter i ro og ligger og stirrer i taket, at jeg ikke har innhold i livet mitt. Har familie og de lever jeg for, men de kan ikke være med meg hele tiden. 

Men innholdet i livet ditt stjernestøv, ramler jo ikke ned i fanget ditt. Innhold må du som jeg skape. Jeg vet det er vanskelig på de medisinene du går på, det ER vanskelig å komme i gang med noe. et sted du kan begynne er å lage deg en ukesplan og dagsplan (hadde ikke du en aktivitetsplan?), sette opp konkrete punkter du skal gjennomføre og utføre dem. I blant må du garantert tvinge deg selv, men det tåler du. Jeg tror det er bedre enn å sitte kjenne på hvor vondt det er akkurat nå, for det er det uten tvil.

Skrevet

Har ingen oppfølging nå, det er ferietid. Og de bryr seg ikke uansett, de bare sier jeg må være mer aktiv. Det er umulig for meg, å være aktiv skal jo løse alt. Håpløs situasjon. 

Aktivitet er i hvertfall bedre enn å sitte på en stol, nirøyke og se i taket. Vi må gjøre noe for å få noe. Og ja, det er vanskelig.

stjernestøv
Skrevet

Men innholdet i livet ditt stjernestøv, ramler jo ikke ned i fanget ditt. Innhold må du som jeg skape. Jeg vet det er vanskelig på de medisinene du går på, det ER vanskelig å komme i gang med noe. et sted du kan begynne er å lage deg en ukesplan og dagsplan (hadde ikke du en aktivitetsplan?), sette opp konkrete punkter du skal gjennomføre og utføre dem. I blant må du garantert tvinge deg selv, men det tåler du. Jeg tror det er bedre enn å sitte kjenne på hvor vondt det er akkurat nå, for det er det uten tvil.

Ja det er vondt, det er sommer og folk skal være glade. Jeg klarer jo ingenting, skrev ikke aktivitetsplan mer for jeg gjør jo ingenting. Jeg er så destruktiv og vet det selv, ødelegger livet mitt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...