Gå til innhold

vil ha råd raskt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler meg ikke så bra nå, tror kanskje jeg får et slags angst anfall som jeg har hatt før men føler alltid det er annerledes hver eneste gang. I enkelte tilfeller fokuserer jeg på et symptom og blir helt fra meg. Så føler det er noe alvorlig galt.

TIL PROBLEMET:

idag har jeg vært kjempetrøtt fordi jeg la meg sent i går tror jeg. Så derfor sov jeg 3 timer rundt 5 tiden til 8 tiden ettermiddag. (Er 18 år forresten). Og så etter jeg våknet har jeg vært veldig trøtt og sliten, og før jeg sovnet hadde jeg vondt i nakken og hodepine som enda ikke hadde gitt seg. Derfor tok jeg for kanskje to timer siden en Paracet, det har hjulpet litt. Spiste ingenting når jeg tok den så kanskje derfor jeg er skikkelig dårlig nå. For nå har jeg lagt meg men er helt ør, og føler meg kvalm og har vondt i nakken og sånn. Men det jeg fokuserer på er pulsen og hjerteslagene mine, de føles skikkelig svake og det skremmer. Men jeg er helt frisk, har sinustakyardi i fysisk aktivitet men det er jo normalt sier dem. Jeg har angst og tror kanskje jeg er dum som bare innbiller meg masse ubehagelig men ja. Enhver med angst kjenner seg nok igjen. Jeg er veldig fra meg og redd nå, selv om måten jeg skriver på kanskje ikke sier noe om det. Hver gagn jeg har lukket øynene for å slappe av og sove får jeg sånn kjempe ubehagelig uvirkelighetsfølsle og så tenker jeg på pulsen igjen. er som sagt veldig kvalm også...

Anonymous poster hash: 85853...741

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406407-vil-ha-r%C3%A5d-raskt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...