Gå til innhold

Hvordan bli kvitt Skabb???

Anbefalte innlegg

Hei! Min eldste sønn har fått påvist skabb hos legen. Han har gått ganske lenge med dette.

Jeg må innrømme at jeg har litt panikk. Han har behandlet seg med Nix krem 2 ganger. Har blitt bedre men det tar vel litt tid før utslett og kløe blir borte.

Faren har blitt smittet. Han bor ikke sammen med oss. Merket i forigårs at jeg begynte å klø litt på ene overarmen og behandlet hele familien med Nix krem i går. Jeg kjenner at det stikker over hele kroppen i dag.

Klør bare i hodebunnen kan de være i hodebunnen og? Er det en fare for at de ikke er død? Siden det stikker sånn....Eller kan dette bare være en reaksjon på salven?? Bør vi ta den på nytt?

Vi smurte oss inn og skiftet på senga med en gang. Bør jeg skifte på senga nå i dag etter vi har skylt av salven? 

Vasker alt av klær og hånduker på minst 60 grader og har hengt bort yttertøy som har vørt i bruk i det siste.

Vi har en stoffsofa...Hva bør vi gjøre med den? Hvor lenge bør den stå urørt?

Er helt desperat etter svar! Leser så mye forskjellig på nettet at man blir jo helt paranoid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406495-hvordan-bli-kvitt-skabb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...