Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bekymret. Oppdaget en stilk-lignende utvekst på kjønnsleppene mine. Litt lang og tynn. Kan det være noe alvorlig? Hva kan det være? Litt flaut dette, men setter pris på svar.

Anonymous poster hash: 7bfbc...052

AnonymBruker
Skrevet

Har også slike og har testet dem.  Det er bare hornhud i mitt tilfelle.

Anonymous poster hash: 76834...f63
AnonymBruker
Skrevet

Har også slike og har testet dem. Det er bare hornhud i mitt tilfelle.

Hei

Er ikke hornhud hard? Denne er myk..

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de er myke.  Gynokologen klippet en av og sendte inn.  Fikk tilbakemelding om hornhud slik man får av å sole seg for mye(?), men at de var helt ufarlige.

Mette Moen, Gynekolog
Skrevet

Din alder? er det på indre eller ytre kjønnsleppe?

Hilsen Mette

AnonymBruker
Skrevet

Din alder? er det på indre eller ytre kjønnsleppe?

Hilsen Mette

Det er på indre kjønnsleppene og jeg er 41.

Mette Moen, Gynekolog
Skrevet

Det kan være et fibrom, en godartet utvekst som kan oppstå i hud eller slimhinne. Det er ikke noen grunn til  fjerne det, hvis det ikke generer deg, men få legen til å ta en titt på det når du likevel skal på kontroll. Vennlig hilsen Mette

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være et fibrom, en godartet utvekst som kan oppstå i hud eller slimhinne. Det er ikke noen grunn til fjerne det, hvis det ikke generer deg, men få legen til å ta en titt på det når du likevel skal på kontroll. Vennlig hilsen Mette

Ok. Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...