Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel overskiften sier jo mye. Jeg satt inn spialen I januar og har siden da vært plager med at vev kommer ut av underlivet mitt. Det er som oftest når jeg har mensen eller slutten av mensen jeg får også en del blod klumper. Er dette normalt med hormonspialen? Burde jeg Være bekymret?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/406743-vev-som-komme-ut-fra-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Blødningen endrer seg ofte etter innsetting av hormonspiral fordi hormonet i spiralen (gestagen) påvirker livmorslimhinnen. Med 'vev' mener du da at det som kommer ut er som en tråd? det kan skyldes fibrin som er en del av menstruasjonsblodet på samme måte som klumpene du har observert. Det er ikke noe du skal være bekymret over eller noe som krever undersøkelse.

Vennlig hilen Mette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...