AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Har alltid vært stor, nå har jeg en BMI på 41 og legen anbefaler meg faktisk å søke om gastric siden jeg har prøvd alt av å trene og å spise relativt sunt. Uansett, så kom jeg over noe jeg ikke klarer å legge til sides. PCOS.. Jeg har mange symptomer- symptomer som jeg synes alltid har vært rart med meg. Er kvinne, 19 år og menstruasjonen min begynte når jeg var omkring 10 år gammel. Helt siden, har mensen min vært slik at den varer alt fra 3 uker til 2 måneder. I tilleg går det gjerne 3-5 måneder før jeg får mensen igjen. Har hår på halve nedre ryggen (ganske mye og lange), hår i rumpa (lange og mye) hår på baksiden av lårene (også mye og lange) og "bart" (altså hår i oppforbi munnviken). Har også opplevd en spontanabort.. Har og kviser, fet hud og masse flass hele tiden. Har hudfliker i armhulene og på halsen og er trett, sliten og har mye hodepine hele tiden. Nevnte det for legen, og han sa jeg skulle prøve en p-pille variant og komme tilbake om 2-3 måneder. Jeg har brukt p-piller før, i 2 år, og da "fungerte" mensen som den skulle, men kjedelig om jeg må gå på p-piller resten av livet. Kan jo ikke bli gravid da. Noen som har PCOS? Hva må dere "gjøre" når dere har denne sykdommen? Og tror dere jeg kan ha den?Anonymous poster hash: 332cc...ed4 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/406776-har-jeg-pcos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.