Gå til innhold

Jeg burde gå ned noen kilo, men jeg har det godt nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, problemet er at man må ha telefonen på seg. Jeg har sjelden lommer egnet for telefon, i hvertfall ikke innendørs.

Siden vi er i gang med treningsdingser, så har jeg nettopp kjøpt meg https://www.loplabbet.no/flipbelt . Genial løsning for nøkler, telefon (hvis jeg vil høre på musikk når jeg trener) osv. osv. Bruker den både ute og inne, men jeg har kjøpt svart og ikke neongrønt;-)

Skrevet

Siden vi er i gang med treningsdingser, så har jeg nettopp kjøpt meg https://www.loplabbet.no/flipbelt . Genial løsning for nøkler, telefon (hvis jeg vil høre på musikk når jeg trener) osv. osv. Bruker den både ute og inne, men jeg har kjøpt svart og ikke neongrønt;-)

Lurt :-).

To små spørsmål: Antar det er elastisk? Høres ikke behagelig ut med lite elastisk belte under trening.

Er det tilstrekkelig vanntett til at telefon i belte vil tåle en skur? Ofte lar jeg være å ha med telefon på tur (selv når jeg har lommer) fordi jeg er redd for regn.

Har dessuten helt sluttet å kjøpe treningsbukser/tights uten glidelåslomme :). Genialt med den lille glidelåslommen bak, der har jeg skapnøkkel når jeg trener på senter og bilnøkkel om jeg er på joggetur og kjører først.

Skrevet

Åh! Så smart.  Det er akkurat hva jeg trenger.  Takk for tips :)

Skrevet

Lurt :-).

To små spørsmål: Antar det er elastisk? Høres ikke behagelig ut med lite elastisk belte under trening.

Er det tilstrekkelig vanntett til at telefon i belte vil tåle en skur? Ofte lar jeg være å ha med telefon på tur (selv når jeg har lommer) fordi jeg er redd for regn.

Har dessuten helt sluttet å kjøpe treningsbukser/tights uten glidelåslomme :). Genialt med den lille glidelåslommen bak, der har jeg skapnøkkel når jeg trener på senter og bilnøkkel om jeg er på joggetur og kjører først.

Ja, den er elastisk, materialet minner om det man bruker i treningstights. Ikke vanntett, så jeg putter mobilen min i en liten plastpose. Jeg har brukt den en del nå i sommer på utetrening, kan ha med både nøkler, penger og mobil. Har trådløst headset og liker innimellom å høre på radio eller musikk når jeg er ute.

Skrevet

Åh! Så smart.  Det er akkurat hva jeg trenger.  Takk for tips :)

Ja, jeg synes også denne er smart:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...