AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg var i en trafikkulykke for 4 år siden, ble innlagt på sykehus til observasjon og utskrevet uten undersøkelser selv om jeg beskrev sterke nakkesmerter. Nøyaktig en uke etter fikk jeg ett forferdelig krampeanfall etterfulgt av bevisstløshet i nærmere 30 minutter. Igjen innlagt sykehus, men de var seriøst opptatt av å finne bevis for Epilepsi istedet for å undersøke min nakke, så jeg ble ikke hørt denne gangen heller, fikk ikke engang nakkekrage. Fant ingen spor av Epilepsi på noen av undersøkelsene, så konklusjonen var at jeg ikke har noen form for Epilepsi, men kraftig hjernerystelse. Ble fratatt førerkort pga kramper, (forståelse for det), og utskrevet. I ettertid har jeg blitt uføretrygdet med diagnose Fibromyalgi og ME, pga forferdelige kroniske strålingssmerter og utmattelse, jeg er en mann på 39 år. Nå rett før min fastlege tok sommerferie fikk jeg endelig trumfet igjennom CT av nakken, og resultatet der viste alvorlig brudd mellom 2 og 3 nakkevirvel, som har grodd veldig feil. Jeg VET selv at jeg er feildiagnotisert ufør. Trafikkulykken skjedde under arbeid i min daværende jobb som yrkessjåfør, klasse B. Livet mitt er en prøvelse hver eneste dag. Vanskelig å få hjelp. Min største drøm er, hvis det viser seg at jeg har blitt uføretrygdet på feil grunnlag, og forhåpentligvis bli frisk/såpass frisk at jeg hadde fått livsgnisten tilbake og forhåpentligvis kommet i arbeid igjen, og tjent mine egne penger. Og ja, jeg er forferdelig bitter, spesielt hvis dette kunne ha vært unngått ved at legene på sykehuset hadde hørt på meg og mine plager etter ulykken. Er det noen som har erfart lignende, og som har, til slutt fått riktig hjelp? Eller som har informasjon som kan være nyttig så hadde jeg vært ENORMT takknemlig. Anonymous poster hash: 628c3...1df Anonymous poster hash: 628c3...1df 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407031-legene-oppdaget-ikke-brudd-i-nakken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gråstein Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg var i en trafikkulykke for 4 år siden, ble innlagt på sykehus til observasjon og utskrevet uten undersøkelser selv om jeg beskrev sterke nakkesmerter. Nøyaktig en uke etter fikk jeg ett forferdelig krampeanfall etterfulgt av bevisstløshet i nærmere 30 minutter. Igjen innlagt sykehus, men de var seriøst opptatt av å finne bevis for Epilepsi istedet for å undersøke min nakke, så jeg ble ikke hørt denne gangen heller, fikk ikke engang nakkekrage. Fant ingen spor av Epilepsi på noen av undersøkelsene, så konklusjonen var at jeg ikke har noen form for Epilepsi, men kraftig hjernerystelse. Ble fratatt førerkort pga kramper, (forståelse for det), og utskrevet. I ettertid har jeg blitt uføretrygdet med diagnose Fibromyalgi og ME, pga forferdelige kroniske strålingssmerter og utmattelse, jeg er en mann på 39 år. Nå rett før min fastlege tok sommerferie fikk jeg endelig trumfet igjennom CT av nakken, og resultatet der viste alvorlig brudd mellom 2 og 3 nakkevirvel, som har grodd veldig feil. Jeg VET selv at jeg er feildiagnotisert ufør. Trafikkulykken skjedde under arbeid i min daværende jobb som yrkessjåfør, klasse B. Livet mitt er en prøvelse hver eneste dag. Vanskelig å få hjelp. Min største drøm er, hvis det viser seg at jeg har blitt uføretrygdet på feil grunnlag, og forhåpentligvis bli frisk/såpass frisk at jeg hadde fått livsgnisten tilbake og forhåpentligvis kommet i arbeid igjen, og tjent mine egne penger. Og ja, jeg er forferdelig bitter, spesielt hvis dette kunne ha vært unngått ved at legene på sykehuset hadde hørt på meg og mine plager etter ulykken. Er det noen som har erfart lignende, og som har, til slutt fått riktig hjelp? Eller som har informasjon som kan være nyttig så hadde jeg vært ENORMT takknemlig. Har en helt annen sykehistorie, men kjenner meg godt igjen. Man blir sendt rundt på utredning ulike steder, men ingen vil ta ansvar, og behandling er det bare å se langt etter. Det eneste man får er resept på medisiner som man blir mongo-zombie av, og tilbud om uføre. Helsevesenet er en stor vits. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407031-legene-oppdaget-ikke-brudd-i-nakken/#findComment-3644719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil1234 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Trist lesning. God bedring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407031-legene-oppdaget-ikke-brudd-i-nakken/#findComment-3647047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Driver nettstedet www.treningogrehab.no Vondt i ryggen? Klikk HER Vonde skuldre? LES Vond nakke? LES Dårlig holdning? LES Fin reklame-signatur da! Anonymous poster hash: 1e8bf...31d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407031-legene-oppdaget-ikke-brudd-i-nakken/#findComment-3647050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.