Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og forloveden(x nå). Foreldrene hna hater meg etter vi hadde en liten krangel, vi var fulle å sa mye domt og fant ut at begge sa ting som gikk over streken, og hele krangelen var bare latterlig. Men vi glemte det og visste at de ville aldri skjedd viss vi hadde vært edru. Å han sa viss ikke han slo opp havna han på gata... Og sa til meg at foreldrene ikke ville la han se meg igjen. Gutten er 24 år!!! Vi var forlovet. Hvordan går det ann? Hvordan kan noen idioter gjøre slikt... Og foreldrene skulle sjekke fb så måtte blocke meg... Han kunne ikke holde forholdet skjult for foreldrene, ham kunne ikke lyve. Så mye betydde jeg liksom. Og han har sakt til meg at man gir ikke opp når man er forlovet, men alt han har sakt er det han som gjør. Men kan ikke bare ta pause i mitt hode...når man er forlovet. Han gikk. Jeg er knust. Gråtet i flere dager... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... Han snappet meg i natt å sa sorry. Og at han måtte fikse ting med seg selv... Så sier jeg gløm det nå får jeg aldri det jeg har ønsket meg, familie. Jo sier han. Så sier jeg jaha. Med hvem da? Meg sier han i nærmeste feamtid. Tørr ikke til ta det til meg han har såret å brytt tillitten min allerede.... Spm jeg forståe får jeg aldri se han igjen, noen gang. Mitt livs kjærlighet :( jeg er på samme alder. Jeg orker ikke å bli såret igjen. Er redd for at han finner noen andre å at alt han har sakt er løgn. Ønsker å få hørt andres meninger? Hilsen fortapt jente

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407041-foreldrene-hans-hater-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle tro dere var 17 år og ikke midt i tyveårene. Du kaller andre idioter, men drikker deg kanon full med dine kommende svigerforeldre og begynner (eller blir med på) å krangle.

Litt vanskelig å få fatt i problemstillingen her, utover at din kjære fjerner seg fra deg, men kanskje du bør begynne med å unnskylde deg overfor hans foreldre?  

Her kan det synes som om det mangler respekt flere veier, og jeg vil tro det blir vanskelig å bygge et ekteskap på dette. Kanskje dere har det bedre hver for dere, selv om det er vondt nå.

Det er det han sier. Forstår ikke at det går ann, ikke minst at de prøver å kontrollere han. Hvem gjør slikt, det er hans liv. Håper han innser at vi ikke kan leve uten hverandre. Jeg har aldri kjent slik smerte som nå i hele mitt liv. Det gjøøøæe sååå helt forferdelig vondt får ikke sove noe særlig om natta

Annonse

Gjest Gargamel

Sånt er verst akkurat nå det står på. Han burde ikke ta så mye hensyn til foreldrene sine, og det ville han ikke behøvd om han ikke bodde hjemme.

Jeg tror du bør prøve å forholde deg til at han har gjort det slutt og ikke virke for desperat. Uansett utfall mener jeg det er best for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...