no name Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg er en gutt / mann på over 35 år har nå slitet med gult slim / veske fra rundt anus mellom rumpeballene i begge retniger ( fra anus oppover og nedover) det er så mye veske at å skifte 3 -4 ganger daglig er for lite (vurderer å bruke bind snart) er også blitt kjempe sår selv om jeg ikke klør. Øverst retning ryggen har jeg et slags sår / skorpe lignende ting som kan minne om soreases, jeg etterlater meg våte flekker hver gang jeg reiser meg fra en stol eller et sete. kjempe flaut . syntes også det er kjempe flaut å måtte gå til en lege / fastlege med dette, kan det behandles uten lege / resept belakte medesiner eller må jeg til lege HJELP. har slitet med dette i over 1 år men har gradevis blitt værre. har prøvd følgende med./ produkter. pevaryl 1 prosent, lamisil 1 prosent, euarx 10 prosent, inotyol og potetmel da dette fjerner fuktighet. husker at jeg begynte å klø som bare det i anus sentrum i startfasen på dette problemet, kløinga har blitt så og si borte men veskinga er blitt værre, har ikke brukt noen av de overnevnte medicamentene. de siste mnd. bruker også å vaske underlivet mde lactasyd. HHHEEELLLPPP. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407062-gult-slim-rundt-anus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.