Gå til innhold

kan man bli trøtt av p piller?

Anbefalte innlegg

hei, kan man bli trøtt av p piller?jeg bruker loette 28 også jeg er på mitt først brett men jeg klarte å rote bort en pille fra brettet da hoppet jeg bare til neste pille siden jeg ikke klarte å finne den igjen nå skal jeg begynne med sukkerpillene i morgen har det noe som helst å si? og i oktober skal jeg ut å reise hvordan blir det med p piller og tidsforskjell? 

Anonymous poster hash: ef1d8...55f
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407131-kan-man-bli-tr%C3%B8tt-av-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det piller ingen rolle at du kommer tidligere til sukkerpillene når du har tatt en pille hver dag. Hvis det er tidsforskjell på mer enn 12 timer, så det bedre å ta en ekstra pille. Om man kan bli trøtt? Noen reagerer kanskje på hormonene med tretthet, men det er tendens til at pillen får skyld for alt unormalt som skjer. Sjekk om trettheten blir borte i en pillefri uken.

Vennlig hilsen Mette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...