Gå til innhold

Diabetes? Eller umulig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ingen kan svare meg konkret på dette og at jeg egentlig bare burde bestille meg time hos lege, men det er så lang ventetid på å bare måle blodsukkeret.. 

I det siste 1-2 ukene har jeg blitt ganske dårlig av sukker. Tåler ikke en colaboks lengre, noen sjokoladebiter, smågodt er uaktuelt. Nugatti på brødskiva kan jeg også bli dårlig av. Med dårlig mener jeg kvalm, uvel, i flere timer etterpå. 

Mtp hyppig vannlating er jeg litt usikker på hva hyppig betyr. Vært varmt vær i flere uker, så er mer tørst enn vanlig, men det er litt umulig å si om jeg er "mer tørst" nå enn før. 

Dette er så irriterende! Skjønner jeg ikke MÅ ha i meg sånt, men vil kose meg av og til også.. Jeg er 23, passe aktiv og normalvektig. Har besteforeldre med diabetes type 2. 

Burde jeg bestille time og få sjekket dette eller se det an eller.. Jeg vet ikke :(

Var hos legen for ikke så lenge siden med noe annet, føler det er flaut å skulle dra tilbake dit allerede med noe nytt også er det ingenting.. *flau hypokonder*

Anonymous poster hash: 63d2b...b27

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407272-diabetes-eller-umulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...