Gjest (Anonymous) Skrevet 3. januar 2002 Skrevet 3. januar 2002 Hva skal til for å overbevise trygdekont. om at jeg har vært arbeidsfør i 26 uker mens jeg har hatt sv.skaps perm.? Var sykemeldt nesten 1 år før fødselen.Ble i utg.punktet sykemeldt pga.rygg-/nakkeproblemer, men de siste 4-5 mnd.før fødsel var bekkenløsn./ sterke kynnere hovedårsaken, og dette rettet seg etter fødselen. Det er nå tiltagende rygg- og nakkesmerter som eventuelt kan sette en stopper for umiddelbar jobbing etter endt sv.skapsperm. Men jeg har vært i brukbar(arbeidsfør) form disse 6 mnd.Har tr.kont egentlig noe de skulle ha sagt da? Ved event. ny sykem., får jeg utbet. 80% el. 100% lønn når jeg nå har perm. i 52u m.80%? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Vel, det er trygdekontoret som avgjør. Det kan hende de vil ha legen til å si noe om når bekkenløsningsplagene opphørte og når rygg- nakkeproblemene oppstod. Ettersom de færreste går tillegen for å fastslå at de er frisk, så kan det være vanskelig å skaffe dokumentasjon så i verste fall må du argumentee. Men du trenger for så vidt ikke gjøre noe før du ser om TK i det hele tatt er tenkt å stille spørsmål ved saken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.