Gå til innhold

26 uker arbeidsfør

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hva skal til for å overbevise trygdekont. om at jeg har vært arbeidsfør i 26 uker mens jeg har hatt sv.skaps perm.? Var sykemeldt nesten 1 år før fødselen.Ble i utg.punktet sykemeldt pga.rygg-/nakkeproblemer, men de siste 4-5 mnd.før fødsel var bekkenløsn./ sterke kynnere hovedårsaken, og dette rettet seg etter fødselen. Det er nå tiltagende rygg- og nakkesmerter som eventuelt kan sette en stopper for umiddelbar jobbing etter endt sv.skapsperm. Men jeg har vært i brukbar(arbeidsfør) form disse 6 mnd.Har tr.kont egentlig noe de skulle ha sagt da? Ved event. ny sykem., får jeg utbet. 80% el. 100% lønn når jeg nå har perm. i 52u m.80%?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40738-26-uker-arbeidsf%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Vel, det er trygdekontoret som avgjør. Det kan hende de vil ha legen til å si noe om når bekkenløsningsplagene opphørte og når rygg- nakkeproblemene oppstod. Ettersom de færreste går tillegen for å fastslå at de er frisk, så kan det være vanskelig å skaffe dokumentasjon så i verste fall må du argumentee. Men du trenger for så vidt ikke gjøre noe før du ser om TK i det hele tatt er tenkt å stille spørsmål ved saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...