merterje Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg mistet for en del år siden alle tennene mine og tannlegen kunne ikke konstantere hvorfor, derfor fikk jeg ikke støtte til implantat. I 2002 satt jeg inn implantat og det kostet meg kr 100000. Men jeg er veldig fornøyd og angrer ikke. Nå når jeg var hos (den samme) tannlegen og hadde ødelagt 3 tenner, søkte tannlegen Helfo så jeg fikk det gratis, og jeg er innvilget gratis tannlege fremover. Men hvorfor fikk jeg ikke dekket de 100000 kr i 2002 ? Har reglene ang. tannbehandling endret seg ? Jeg tror jeg hører meg om, kanskje jeg får refundert disse kr 100000 selv om det er mange år siden ? Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem, skal jeg gå til NAV eller ringe Helfo eller....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407779-implantat-og-erstatningm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.