Gå til innhold

Utroskap og rett over på ny partner

Anbefalte innlegg

Anonym mann 31

Hei:-) Jeg er en mann på 29 år som var sammen med ei jente i i rundt 4 år. Har en sønn på nesten 3 år.Hun har 2 eldre barn fra før. Fant ut at hun holdt på med en jente for ca 4 måneder siden. Da var det jo slutt på forholdet.Ble gjort og sagt myyye løgn mot meg, noe jeg tar veeeldig tungt ennå.Men jeg vet jeg betydde mye for henne.Men jeg sliter veldig med det som ble sagt og gjort mot meg siden jeg gjorde alt for henne+++. Hvordan komme fortere over slike ting? hun har gått "videre" i livet med den jenta hun var utro med. er det ofte at slike forhold som og hoppe til ny partner ofte ikke fungerer?? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407796-utroskap-og-rett-over-p%C3%A5-ny-partner/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Anonym mann 31

Hei:-) Jeg er en mann på 29 år som var sammen med ei jente i i rundt 4 år. Har en sønn på nesten 3 år.Hun har 2 eldre barn fra før. Fant ut at hun holdt på med en jente for ca 4 måneder siden. Da var det jo slutt på forholdet.Ble gjort og sagt myyye løgn mot meg, noe jeg tar veeeldig tungt ennå.Men jeg vet jeg betydde mye for henne.Men jeg sliter veldig med det som ble sagt og gjort mot meg siden jeg gjorde alt for henne+++. Hvordan komme fortere over slike ting? hun har gått "videre" i livet med den jenta hun var utro med. er det ofte at slike forhold som og hoppe til ny partner ofte ikke fungerer?? 

ingen ?

Jeg vet dessverre ikke hvordan komme fortere over utroskap og brudd, for jeg har aldri opplevd det fra din side. Jeg var aldri utro selv, men det var nærmest overlapp da jeg gikk fra ett forhold til et nytt. Jeg gikk fra en som var kontrollerende og som gjorde veldig lite for meg, til en som ga meg frihet og som gjorde alt for meg. Dette forholdet har nå var i seks år og er fortsatt veldig trygt.

Om det nye forholdet til hun du var sammen med kommer til å vare er jo veldig vanskelig å forutsi, men jeg tror også at dette er noe du skal prøve å ikke fokusere på. Selv om det skulle bli slutt mellom disse to, så betyr ikke det at hun vil ha deg tilbake i livet sitt, og du ønsker vel heller ikke å gå tilbake til ei som har løyet til deg slik som hun har. Gi deg selv litt tid og rom til å være sint og lei deg, for så å legge deg fra deg, for det kan dessverre ikke bli ugjort. Du trenger også å komme deg videre og da kan du ikke sitte og tenke på hun du var sammen med.

Jeg tror man bare må være forberedt på at forhold som startet med utroskap KAN være livsvarige. Kjipt, men sant.

Det kan ta tid å legge ting bak seg, og du må gi deg tid til å sørge, men prøv å unngå på å håpe på at hennes nye forhold skal ta slutt og/eller at hun vil komme tilbake til dag.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...