Gå til innhold

Fortvilet. Slapphet, tretthet og pluttselig blåmerke

Anbefalte innlegg

Hei! Gutt/mann 22, veldig fortvilet her jeg sitter :(
Siste tiden har jeg følt meg trett og slapp og hatt økt søvnbehov, men samtidig slitt med og sove, og kan våkne tidlig på morgenen, men er fortsatt veldig trett. Og helt plutselig i går, helt tilfeldig skulle jeg av med skjorta i mens fruen var her, så spurte hun meg helt ut av det blå: Hva har skjedd? jeg skjønte ingenting, før jeg så bak på ryggen, der var 2 blåmerker, jeg har ingen anelse på hvordan de har kommet, og ikke vonde. Så på en måte ut som sugemerker.
Har også slitt med symptomer som hodepine, litt ørhet/svimmelhet til tider om jeg står lenge, og føler meg trett og svir i øynene stort sett hele tiden. Siste tiden har jeg følt meg rett og slett deprimert, orker ingenting, alt blir et tiltak, glemmer ofte/mye ting, til tider prikking og nummenhet i spesielt høyre ben og arm og rundt munnen og litt i ansiktet, er mye kvalm til tider, en del oppblåst og slike ting også. Og en del verking i muskler og ledd rundtom i kroppen. Har også aldri hatt anlegg til og legge på meg, men nå har jeg plutselig gått opp noen kilo også. Har også Vitamin D mangel, om det kan ha noe og sei. Har også vært plaget av at jeg fryser lettere nå en hva jeg gjorde før.
Vi har mye problem med stoffskifte i familien, og håper at det kan være det, noen flere som har hatt det slik? Noen tips?
Tenker jo det værste med en gang, og har i tilegg angst, så hjelper ikke akkurat på den og gå rundt og bekymre seg :(

Skal ringe legen i morgen tidlig med en gang legekontoret åpner.

Endret av omegaa

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...