AB Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hei,Resultatene av mine blodprøver viste at stoffskifte mitt lå på 11,6 % og referanseverdiene går fra 11-21%.Etter å ha lest på nettet og snakket med kjente som har lavt stoffskifte, mener vi at det burde ligget på ca 17-18% og at 11.6 var alt for lavt.hadde også avvik på leververdier og sukkerverdier som også var høyere enn refereranseverdiene..Disse verdiene var også uthevet som avvik i rapporten. Men min fastlege sa at alt var normalt. Noen som har erfaring med dette? ER det normalt..slik jeg ser det er det for lavt,jeg er konstant sliten og i følge prøvesvarene sier den at min skjoldbrukskjertel jobber unødvendig hardt, og fortsatt ikke klarer å levere det den skal. men hva gjør man når legen sier det er normalt? Setter pris på svar fra de som måtte ha erfaring på området. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407927-lavt-stoffskifte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.