Gå til innhold

Problemer med bæsj 2-3 timer etter dobesøk

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en mann på 27 år.

Problemet har vart over en lenger periode (1-2 år) med varierende intensitet. Tenkte først det bare var et psykisk problem, men nå som ting har stabilisert seg psykisk og problemene ikke er gått over, vet jeg ikke hva som er galt. Noen som har opplevd noe liknende?

Etter at jeg har vært på do og bæsjet kan jeg tørke meg helt rein (føler jeg hvert fall). Noen ganger kan det se ut som om det er reint på papiret, men ved nærmere inspeksjon er det noe som "sitter" igjen lurt i noen sprekker i åpningen. Så kan jeg gå rundt en stund uten problemer, men etter hvert beveger dette seg, sannsynligvis med svette litt ut og ligger "mellom" rumpeballene helt inn mot rumpa. Det blir umulig og ubehagelig siden det ofte fører til irritasjon mellom rumpeballene. Dessuten er det ikke særlig behagelig å tenke på det og se det i undertøyet etterpå.

Dette blir jo et STORT problem for meg som er svært aktiv, og har blitt hemmet veldig sosialt siden alt må planlegges. Jeg kan tørke meg igjen da noen ganger ila. 30 min og så er det helt fint. Jeg har prøvd å vaske med vann rett etter dobesøk uten hell.

Jeg har også vært til koloskopi uten hell. Han påpekte at det var en bitteliten hemoride, men den ville ikke ha noen betydning for noe.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Anonymkode: 72236...1cc

Fortsetter under...

Innlegg skrevet av anonym, og så fikk du reklamert litt igjen - merkelig ;)

Veit ikke hva slags reklame jeg får ut av dette innlegget, da det ikke inneholder noe jeg selger. Forøvrig er trådstarters innlegg noe originalt. I så fall en vanvittig reklameringsinnsats, med liten gevinst, fra min side ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...