Gå til innhold

Rarheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du rarheten er angst eller noe annet?

Anonymkode: 2bbe6...2d2

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

21

• mxxmas

13

• AnonymBruker

12

• Trine

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hos meg er det ettervirkning av psykose i hjernen!

jeg hadde det aldri slik i hodet før psykosen.

Skrevet

Tror du rarheten er angst eller noe annet?

Er det flere som sliter med rarhet?

Skrevet

hos meg er det ettervirkning av psykose i hjernen!

jeg hadde det aldri slik i hodet før psykosen.

du er nok ikke blitt rar av psykosen, du har blitt rar eventuelt ødelagt i hodet av antipsykotika

Er det flere som sliter med rarhet?

Nei, jeg er så lei av alle "å, jeg er så rar i hodet" og "å NHD, skyldes rarheten medisinen"

Så jeg lagde like godt en til, 

bare for moro skyld

men men

Skrevet

BLIR MAN ØDELAGT I HODET AV ANTIPSYKOTIKA? HVORFOR E DET ANTIPSYKOTIKA SOM _HJELPER_ DA???????????? MENS Å GÅ UTEN BLIR HELVETES VERRE

Skrevet

Jeg mener ikke å være sur, men kan dere ikke heller fortelle hvordan dere har det i hodet, istedenfor å bare si "jeg er så rar i hodet".. ingen kan svare dere på det, bortsett fra en hjernelege

Skrevet

Jeg mener ikke å være sur, men kan dere ikke heller fortelle hvordan dere har det i hodet, istedenfor å bare si "jeg er så rar i hodet".. ingen kan svare dere på det, bortsett fra en hjernelege

riktig INGEN kan svare på det, det fins INGEN svar! ikke av en hjernelege heller. og rarhet er beste ordet jeg har funnet for det. takk stjernestøv! for ordet. jeg hadde ikke noe ord for det før.

Skrevet

du er nok ikke blitt rar av psykosen, du har blitt rar eventuelt ødelagt i hodet av antipsykotika

Nei, jeg er så lei av alle "å, jeg er så rar i hodet" og "å NHD, skyldes rarheten medisinen"

Så jeg lagde like godt en til, 

bare for moro skyld

men men

Bare en tulletråd altså?

Rarhet er ikke noe å spøke med. 

Skrevet

riktig INGEN kan svare på det, det fins INGEN svar! ikke av en hjernelege heller. og rarhet er beste ordet jeg har funnet for det. takk stjernestøv! for ordet. jeg hadde ikke noe ord for det før.

Det finnes ikke noe annet dekkende ord enn rarhet. 

Skrevet

helt enig

Skrevet

helt enig

Jo, dere må prøve å huske tilbake, før denne "rarheten" begynte, eller før dere begynte med antipsykotika. Hvordan følte dere dere dere (:blink:da? Hva ble annerledes etterpå?

Har du forresten rarheten hele tiden eller bare periodevis?

Skrevet

Jo, dere må prøve å huske tilbake, før denne "rarheten" begynte, eller før dere begynte med antipsykotika. Hvordan følte dere dere dere (:blink:da? Hva ble annerledes etterpå?

det beynte da jeg hadde psykose, FØR jeg fikk antipsyktika

Skrevet

Har det periodevis. Tror du det er antipsykotikaen som gjør det?

Skrevet

Har det periodevis. Tror du det er antipsykotikaen som gjør det?

jeg prøvde uten antipsykotika, og da ble det så intenst at jeg ikke kunne fungere og måtte legges inn

antipsykotika bedrer det

så det er ikke antipsykotika som gjør det.

Skrevet

jeg prøvde uten antipsykotika, og da ble det så intenst at jeg ikke kunne fungere og måtte legges inn

antipsykotika bedrer det

så det er ikke antipsykotika som gjør det.

Ja uten antipsykotika er rarheten der hele tiden. Bare lurte på om det hadde ødelagt noe i hjernen. 

Skrevet

Ja uten antipsykotika er rarheten der hele tiden. Bare lurte på om det hadde ødelagt noe i hjernen. 

hos meg er det psykosen som har ødelagt noe i hjernen. jeg mistet jo en hel måned av hukommelsen, var kjempeforvirret,kjente meg ikke igjen på kjente plasser, hallusinerte, hadde vrangforestillinger, det er klart det skader hjernen, den er under et enormt press og hjerneceller dør har nhd skrevet.

Skrevet

hos meg er det psykosen som har ødelagt noe i hjernen. jeg mistet jo en hel måned av hukommelsen, var kjempeforvirret,kjente meg ikke igjen på kjente plasser, hallusinerte, hadde vrangforestillinger, det er klart det skader hjernen, den er under et enormt press og hjerneceller dør har nhd skrevet.

Kanskje det er det som har ødelagt meg også, men det burde jo gå an å gjøre noe med det. Men det gjør det ikke. 

Skrevet

Alle medisiner som blokkerer noe, har som virkning at slutter man brått med dem, så blir symptomene man hadde før, midlertidig verre.

Antipsykotika blokkerer dopamin. Derfor blir det å slutte med det, midlertidig som å ta et rusmiddel. Merker det godt selv. Er det lenge siden jeg har tatt medisiner så føler jeg meg høy og veldig stresset. Ved noen sykdommer kan det være direkte farlig, man kan få tilstanden man hadde (psykose, mani, angst) tilbake dobbelt så sterkt,

Derfor, trapp alltid sakte ned så hjernen venner seg til endringen. Og aldri kluss med doseringen selv.

Skrevet

Kanskje det er det som har ødelagt meg også, men det burde jo gå an å gjøre noe med det. Men det gjør det ikke. 

20 mg abilify hjalp sobril hjelper også

men de jævla abilify injeksjonene hjelper ingenting

Skrevet

er sikker på zyrepxa hade hjulpet men da spiser jeg meg i hjel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...