AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Tror du rarheten er angst eller noe annet? Anonymkode: 2bbe6...2d2 0 Siter
mxxmas Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 hos meg er det ettervirkning av psykose i hjernen!jeg hadde det aldri slik i hodet før psykosen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Tror du rarheten er angst eller noe annet?Anonymkode: 2bbe6...2d2Er det flere som sliter med rarhet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 hos meg er det ettervirkning av psykose i hjernen!jeg hadde det aldri slik i hodet før psykosen.du er nok ikke blitt rar av psykosen, du har blitt rar eventuelt ødelagt i hodet av antipsykotika Er det flere som sliter med rarhet?Nei, jeg er så lei av alle "å, jeg er så rar i hodet" og "å NHD, skyldes rarheten medisinen" Så jeg lagde like godt en til, bare for moro skyldmen men Anonymkode: 2bbe6...2d2 0 Siter
mxxmas Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 BLIR MAN ØDELAGT I HODET AV ANTIPSYKOTIKA? HVORFOR E DET ANTIPSYKOTIKA SOM _HJELPER_ DA???????????? MENS Å GÅ UTEN BLIR HELVETES VERRE 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg mener ikke å være sur, men kan dere ikke heller fortelle hvordan dere har det i hodet, istedenfor å bare si "jeg er så rar i hodet".. ingen kan svare dere på det, bortsett fra en hjernelege Anonymkode: 2bbe6...2d2 0 Siter
mxxmas Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Jeg mener ikke å være sur, men kan dere ikke heller fortelle hvordan dere har det i hodet, istedenfor å bare si "jeg er så rar i hodet".. ingen kan svare dere på det, bortsett fra en hjernelegeAnonymkode: 2bbe6...2d2riktig INGEN kan svare på det, det fins INGEN svar! ikke av en hjernelege heller. og rarhet er beste ordet jeg har funnet for det. takk stjernestøv! for ordet. jeg hadde ikke noe ord for det før. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 du er nok ikke blitt rar av psykosen, du har blitt rar eventuelt ødelagt i hodet av antipsykotika Nei, jeg er så lei av alle "å, jeg er så rar i hodet" og "å NHD, skyldes rarheten medisinen" Så jeg lagde like godt en til, bare for moro skyldmen menAnonymkode: 2bbe6...2d2Bare en tulletråd altså?Rarhet er ikke noe å spøke med. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 riktig INGEN kan svare på det, det fins INGEN svar! ikke av en hjernelege heller. og rarhet er beste ordet jeg har funnet for det. takk stjernestøv! for ordet. jeg hadde ikke noe ord for det før.Det finnes ikke noe annet dekkende ord enn rarhet. 0 Siter
mxxmas Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Det finnes ikke noe annet dekkende ord enn rarhet. helt enig 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Det finnes ikke noe annet dekkende ord enn rarhet. helt enigJo, dere må prøve å huske tilbake, før denne "rarheten" begynte, eller før dere begynte med antipsykotika. Hvordan følte dere dere dere () da? Hva ble annerledes etterpå?Har du forresten rarheten hele tiden eller bare periodevis? Anonymkode: 2bbe6...2d2 0 Siter
mxxmas Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Jo, dere må prøve å huske tilbake, før denne "rarheten" begynte, eller før dere begynte med antipsykotika. Hvordan følte dere dere dere () da? Hva ble annerledes etterpå?Har du forresten rarheten hele tiden eller bare periodevis?Anonymkode: 2bbe6...2d2det beynte da jeg hadde psykose, FØR jeg fikk antipsyktika 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Jo, dere må prøve å huske tilbake, før denne "rarheten" begynte, eller før dere begynte med antipsykotika. Hvordan følte dere dere dere () da? Hva ble annerledes etterpå?Har du forresten rarheten hele tiden eller bare periodevis?Anonymkode: 2bbe6...2d2Har det periodevis. Tror du det er antipsykotikaen som gjør det? 0 Siter
mxxmas Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Har det periodevis. Tror du det er antipsykotikaen som gjør det?jeg prøvde uten antipsykotika, og da ble det så intenst at jeg ikke kunne fungere og måtte legges innantipsykotika bedrer detså det er ikke antipsykotika som gjør det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 jeg prøvde uten antipsykotika, og da ble det så intenst at jeg ikke kunne fungere og måtte legges innantipsykotika bedrer detså det er ikke antipsykotika som gjør det.Ja uten antipsykotika er rarheten der hele tiden. Bare lurte på om det hadde ødelagt noe i hjernen. 0 Siter
mxxmas Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Ja uten antipsykotika er rarheten der hele tiden. Bare lurte på om det hadde ødelagt noe i hjernen. hos meg er det psykosen som har ødelagt noe i hjernen. jeg mistet jo en hel måned av hukommelsen, var kjempeforvirret,kjente meg ikke igjen på kjente plasser, hallusinerte, hadde vrangforestillinger, det er klart det skader hjernen, den er under et enormt press og hjerneceller dør har nhd skrevet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 hos meg er det psykosen som har ødelagt noe i hjernen. jeg mistet jo en hel måned av hukommelsen, var kjempeforvirret,kjente meg ikke igjen på kjente plasser, hallusinerte, hadde vrangforestillinger, det er klart det skader hjernen, den er under et enormt press og hjerneceller dør har nhd skrevet.Kanskje det er det som har ødelagt meg også, men det burde jo gå an å gjøre noe med det. Men det gjør det ikke. 0 Siter
ISW Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Alle medisiner som blokkerer noe, har som virkning at slutter man brått med dem, så blir symptomene man hadde før, midlertidig verre.Antipsykotika blokkerer dopamin. Derfor blir det å slutte med det, midlertidig som å ta et rusmiddel. Merker det godt selv. Er det lenge siden jeg har tatt medisiner så føler jeg meg høy og veldig stresset. Ved noen sykdommer kan det være direkte farlig, man kan få tilstanden man hadde (psykose, mani, angst) tilbake dobbelt så sterkt,Derfor, trapp alltid sakte ned så hjernen venner seg til endringen. Og aldri kluss med doseringen selv. 0 Siter
mxxmas Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Kanskje det er det som har ødelagt meg også, men det burde jo gå an å gjøre noe med det. Men det gjør det ikke. 20 mg abilify hjalp sobril hjelper ogsåmen de jævla abilify injeksjonene hjelper ingenting 0 Siter
mxxmas Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 er sikker på zyrepxa hade hjulpet men da spiser jeg meg i hjel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.