AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei!Jeg er 24 år gammel, og har slitt en stund med svie, føles hovent og "solbrent" hele tiden, det er vondt å ha på trange bukser etc., og føler alltid at det er vondt. Føler også at jeg har mer utflod enn jeg normalt har, ikke klumpete, og den er luktfri. Jeg har vært til legen, hun sa det så ut som sopp. Jeg prøvde alle mulige soppmidler, og gikk tilbake da det ikke funket, og de tok prøver, og de kom tilbake negative for sopp. Har også tatt prøver for kjønnsykdommer og bakteriell vaginose, som kom tilbake negative. Var til legen på nytt, hun sjekket noen prøver i et mikroskop og så at alt var normalt der (bare normale celler sa hun, ingen vaginose eller noe annet unormalt). Hun sa det var en betennelsestilstand som hun ikke fant ut av.Er det noe du tenker det kan være? Jeg er redd for vestibulitt. Er det noe annet jeg kan gjøre i mellomtiden da hun ville henvise meg til gynekolog men det var ganske lang ventetid. Er det mulig å feks smøre på noe fra apoteket som lindrer? Er veldig rødt rundt skjedeåpningen og oppover et stort område. Er vondt hele tiden vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 62e68...57c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408064-betennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Det er vanskelig å vurdere et utslett uten å se det. Jeg tro ikke at det er vestibulitt hvis du har smerter hele tiden. Kanskje en hudlidelse? Du kan forsiktig prøve med litt hydrokortison evt Eurax krem. Hvis gynekologen ikke kan hjelpe, kan du kanskje få en hudlege til å se på deg?Jeg håper at du kan få hjelp, vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408064-betennelse/#findComment-3656768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.