villakulla Skrevet 14. november 2015 Forfatter Skrevet 14. november 2015 off måtte bare få det litt ut en plass og da ble det her, jeg sovnet litt til slutt,har iallefall sovet 3 timer så det er da noe. prøver å pakke nå men jeg er liksom ikke helt med kjenner jeg. skal se om det hjelper med en kaffe, og ja frosken;jeg lover å være forsiktig med alkohol på ferien 0 Siter
villakulla Skrevet 15. november 2015 Forfatter Skrevet 15. november 2015 da drar jeg til thailand om noen timer, er faktisk litt redd,vet ikke hvorfor. tror ikke jeg kan rømme fra problemene men jeg skal prøve å lade batteriene og håper jeg kommer tilbake med litt mer optimisme enn jeg har nå. gleder meg til å treffe min far og tror det blir en fin tur. ha det godt folkens 2 Siter
villakulla Skrevet 18. november 2015 Forfatter Skrevet 18. november 2015 off glemte å ta med me meg zipralexen min, går det bra om jeg fortsetter på dem igjen om 1 uke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.