Annie Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Jeg er nylig blitt alenemor og har sagt opp jobben min for å starte på studier. I går fortalte ei venninne meg at det var en stønad til utdanning man får gjennom trygdekontoret som gjør at man mister overgangsstønaden. jeg syns det hørtes rart ut...Er det sant? Er det flere enn en stønad til utdanning en kan få gjennom trygdekontoret? i såfall skjønner jeg ikke helt poenget med den... om en mister overgangsstønaden.. For at jeg skal klare dette er jeg jo avhengig av overgangsstønad til bolig og mat. dette ble kankskje knotete, men jeg håper noen skjønner hva jeg mener... 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 Jeg vet ikke om noen utdanning som gjør at du minster overgangsstønaden - kan hende din venninne tenker på attføring? Man får ikke både attføringspenger og overgangsstønad samtidig fullt ut. 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 Jeg vet ikke om noen utdanning som gjør at du minster overgangsstønaden - kan hende din venninne tenker på attføring? Man får ikke både attføringspenger og overgangsstønad samtidig fullt ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.