Blomsterfluen Skrevet 3. november 2015 Skrevet 3. november 2015 Jeg har vondt når jeg spiser harde ting, og da gjør det sikkert sabla vondt å bli pirket i tannen med den spisse dingsen når de ser etter hull. Kan jeg velge selv om de får pirke med denne dingsen, eller tvinger de meg? Kan de finne hull uten å bruke drnne spisse mareritt-tingen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 Skrevet 3. november 2015 Jeg har vondt når jeg spiser harde ting, og da gjør det sikkert sabla vondt å bli pirket i tannen med den spisse dingsen når de ser etter hull. Kan jeg velge selv om de får pirke med denne dingsen, eller tvinger de meg? Kan de finne hull uten å bruke drnne spisse mareritt-tingen?De må nok bruke denne pirke-dingsen. Det er ubehaglig, men virkelig vondt gjør det nok ikke. Anonymkode: 60b92...9a3 0 Siter
Trine Skrevet 3. november 2015 Skrevet 3. november 2015 Den pirke-greia er jo over på et øyeblikk. Tror du overlever det. Det er jo normalt ikke vondt med den pirkinga. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 4. november 2015 Skrevet 4. november 2015 Jeg har vondt når jeg spiser harde ting, og da gjør det sikkert sabla vondt å bli pirket i tannen med den spisse dingsen når de ser etter hull. Kan jeg velge selv om de får pirke med denne dingsen, eller tvinger de meg? Kan de finne hull uten å bruke drnne spisse mareritt-tingen?Bruker du tanntråd eller tannstikkere jevnlig? Tror du vil erfare at stikkingen/pirkingen gjør mindre vondt i så fall. Dessuten får du "mosjonert" tannkjøttet og blør ikke så lett ved stikking/pirking. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 4. november 2015 Forfatter Skrevet 4. november 2015 Bruker du tanntråd eller tannstikkere jevnlig? Tror du vil erfare at stikkingen/pirkingen gjør mindre vondt i så fall. Dessuten får du "mosjonert" tannkjøttet og blør ikke så lett ved stikking/pirking.ok. Jeg tenker på pirkingen oppi tanna. Det gjør vondt å spise med tanna, så da trodde jeg det gjorde vont når de bruker å pitke oppi tanna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.