Gå til innhold

kjenner ikke pulsen på halsen min

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Når jeg kjenner etter dunking på halsen, kjenner jeg ingen dunking. Kan dette være utslitt hjerteklaff eller dårlig hjerte? Jeg veier 106 kg og er 179 høy kvinne på 30 år. Og jeg får volsomme uregelmessige og for svake hjertebank når jeg skal sove. Jeg tok ekg for under et år siden og testene viste ingen hjerteproblemer. Jeg har litt hjernmangel viste blodprøvene. Kan dette ha noe å si på denne uregelmessige svake hjerterytmen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408315-kjenner-ikke-pulsen-p%C3%A5-halsen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uregelmessig puls utredes med å ta EKG mens du har uregelmessig puls. Om du ikke har det på legekontoret kan du henvises til 24 timers EKG.

Svak puls på halsen ville jeg ikke brydd meg om, det har jeg også. Man kan kjenne pulsen min veldig lett på håndleddet, men ikke på halsen. Vi er alle litt forskjellige angående hvor dypt de ulike blodårene ligger. 

Når jeg kjenner etter dunking på halsen, kjenner jeg ingen dunking. Kan dette være utslitt hjerteklaff eller dårlig hjerte? Jeg veier 106 kg og er 179 høy kvinne på 30 år. Og jeg får volsomme uregelmessige og for svake hjertebank når jeg skal sove. Jeg tok ekg for under et år siden og testene viste ingen hjerteproblemer. Jeg har litt hjernmangel viste blodprøvene. Kan dette ha noe å si på denne uregelmessige svake hjerterytmen?

Det er helt sikkert ikke utslitt hjerte eller en annen hjertefeil, det er ikke så lett å kjenne pulsen på halsen, spesielt ikke på seg selv. Hvorfor skal du finne din egen puls? Du vet jo at du er i live... Skaff deg en pulsmåler hvis du må måle pulsen av en eller annen grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...