Gå til innhold

Er dette normalt? Aner ikke hva tittelen burde være!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men dol er kanskje ikke det rette stedet for å få svar på hva som er normalt. Her er det jo bare Gargamel som er klin hakke frisk :D

Håper det smilefjeset betyr at du forstår at det ikke stemmer :unsure:

Skrevet

Folk på DOL er ekstremt navlebeskuende. Bare interessert i å diskutere seg selv og sykdom. Samfunnsproblemer og annet "der ute" bryr man seg ikke om.

Anonymkode: 70afd...7b2

nei, det syns jeg ikke stemmer,

men prøver man diskutere noe som politikk og samfunn seriøst, så lærer man fort at dol er litt et FRP-rede, 

og i sånne reder kan man argumentere godt og seriøst, men bli avfeid med de dårligste argumenter,

kanskje er det dårlig å skrive frp..men det er lett å tillegge populismen til en politikk som rir på den daglig.

Jeg har nettopp blitt stemplet som en små-rasist, av div-brukerer, og det er for de som kjenner meg, gankse komisk

Skrevet

ja ja,

og det mener du:-)?

Haha...ja, akkurat den ene der mente jeg faktisk :D Var ikke en sånn smiske-greie. Jeg er ikke noe god på smisking. Men jeg tenkte at selv en psykiater sikkert syns det er hyggelig å få positiv tilbakemelding innimellom, spesielt av oss ikke-smiskere :D

Skrevet

Håper det smilefjeset betyr at du forstår at det ikke stemmer :unsure:

Ja, han skrev en gang at han var klin hakke frisk :) Men jeg tror fortsatt ikke dol er stedet man får det mest korrekte svaret på hva folk mener er normalt og ikke ;)

Skrevet

men prøver man diskutere noe som politikk og samfunn seriøst, så lærer man fort at dol er litt et FRP-rede, 

Ha, far from it. Prøv vgd.no eller hegnar.no!

og i sånne reder kan man argumentere godt og seriøst,

Nå er det slik at hva som regnes som "god og seriøs" argumentasjon er subjektivt. 

men bli avfeid med de dårligste argumenter

Mulig det er du som har dårlige argumenter.

Anonymkode: 21450...6c1

Skrevet

og i sånne reder kan man argumentere godt og seriøst, men bli avfeid med de dårligste argumenter,

kanskje er det dårlig å skrive frp..men det er lett å tillegge populismen til en politikk som rir på den daglig.

Jeg har nettopp blitt stemplet som en små-rasist, av div-brukerer, og det er for de som kjenner meg, gankse komisk

Tuller du nå? Haha...du er jo på andre enden av rasist-skalaen. Du får ikke dra alle frp-ere under en kam nå da. Noen søte uhyrer stemmer frp :P

Skrevet

OK. For å gjøre deg fornøyd, feie for egen dør osv., men jeg mener ikke at avsporingen min var ubegrunnet og like ute på viddene som den du holdt på med... Men takk for meg, og ikke svar på denne, for da lager du bare støy ;)

Jeg er ikke så redd for støy jeg ;) Det er litt feigt å skrive når det er du som starter støyen, så er det jeg som skal få skylden for det. Menmen...det er ikke ukjent for meg. Så takk for deg ja :)

Skrevet (endret)

Ja, han skrev en gang at han var klin hakke frisk :)   

Det var ikke påstanden om Gargamel jeg mente ikke stemmer, men det andre - at han er den eneste friske her.

Endret av laban
Gjest Gargamel
Skrevet

Det var en viss bruker her uten navn som kalte meg "klin hakke frisk " en gang, og jeg synes det var litt morsomt å få det skriftlig. 

Jeg reagerte litt på kommentaren til nhd i første runde, fordi jeg mener det må være normalt å tenke på hva andre tenker om ens utseende i en setting som ligner en "blind date".

Jeg regner med svaret hans må sees i sammenheng med hva Trine har skrevet før, og at hun følte så sterkt på det at hun startet en tråd.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen, blir litt usikker på meg selv og om jeg er god nok. Jeg er jo bare meg, men du er god nok Trine og du er en flott jente :) Og hundene dine er nydelige :) 

Du har jo beskrevet deg selv som en flodhest som ikke kan vise seg blant folk, men realiteten er at du er en alminnelig søt kvinne.

Det pussige med nettet er at hvis noen beskriver seg selv som "overvektig " og "går ikke til frisør" så lager man et mentalt bilde basert kun på dette. Det kan bli ganske feil :-)

Lurer på hvilket bilde du har av deg selv?

Skrevet

Det var ikke påstanden om Gargamel jeg mente ikke stemmer, men det andre - at han er den eneste friske her.

Nå syns jeg du er overdrevent bekymret og har hengt deg veldig opp i dette. Du er da virkelig ikke værre anlagt enn at du skjønner hva jeg mener, ihvertfall etter å ha forklart det en gang. Nei Laban, du er også frisk, slapp av :)

Skrevet

Nå syns jeg du er overdrevent bekymret og har hengt deg veldig opp i dette. Du er da virkelig ikke værre anlagt enn at du skjønner hva jeg mener, ihvertfall etter å ha forklart det en gang. Nei Laban, du er også frisk, slapp av :)

Altså - dette handler ikke (bare) om meg.  Det kunne se ut som at jeg betvilte din påstand om at Gargamel var frisk, og siden jeg mener at det er opptil flere av den friske sorten her, ville jeg unngå den misforståelsen. 

Det skal mer til enn en slengbemerkning her på DOL før jeg blir bekymret over egen helse ;)  Men jeg protesterer hver gang noen vil ha det til at det bare er psyke brukere her, fordi jeg ikke vil at det skal bli en selvoppfyllende profeti ved at alle unntatt NHDs "pasienter" forsvinner.

Skrevet

Det var en viss bruker her uten navn som kalte meg "klin hakke frisk " en gang, og jeg synes det var litt morsomt å få det skriftlig. 

Jeg reagerte litt på kommentaren til nhd i første runde, fordi jeg mener det må være normalt å tenke på hva andre tenker om ens utseende i en setting som ligner en "blind date".

Jeg regner med svaret hans må sees i sammenheng med hva Trine har skrevet før, og at hun følte så sterkt på det at hun startet en tråd.

Jeg syns det var litt moro, var jo derfor jeg skrev det. Jeg vet jo at du ikke er den eneste friske her, selv om det pokker ikke er langt unna. De aller aller fleste her har tydelige trekk av en eller annen pf, om de vil innrømme det eller ei ;) Det betyr jo ikke at de ikke er friske, om man fungerer fint i hverdagen så er man vel frisk nok, men man kan fortsatt ha noen trekk av galskap :P Skjønner ikke hva som er så farlig med det. Men nå la jeg ut mer enn det som var beregnet til ditt innlegg.

Jeg mener også at svaret til nhd bør ses i en sammenheng. Jeg mener å huske at jeg har vist trekk av samme pf tidligere. Det betyr jo ikke at jeg har det, men det er jo ikke feil å vite hva man har trekk av, spesielt ikke rett før man skal til utredning.

Skrevet

Altså - dette handler ikke (bare) om meg.  Det kunne se ut som at jeg betvilte din påstand om at Gargamel var frisk, og siden jeg mener at det er opptil flere av den friske sorten her, ville jeg unngå den misforståelsen. 

Det skal mer til enn en slengbemerkning her på DOL før jeg blir bekymret over egen helse ;)  Men jeg protesterer hver gang noen vil ha det til at det bare er psyke brukere her, fordi jeg ikke vil at det skal bli en selvoppfyllende profeti ved at alle unntatt NHDs "pasienter" forsvinner.

Det virket som du misforsto det jeg skrev litt med vilje. Jeg syns du hadde en overreaksjon på en liten fleip. Men nå har du på en måte satt igang noe. Jeg vet det er flere friske her, men jeg vet også at det er "psyke" som utgir seg for å være friske også. Men altså, alle friske forsvinner da virkelig ikke fordi jeg skriver at Gargamel er den eneste klin hakke friske her. Men vet du hva? Nå føler jeg at, joda det er flere friske her, men faktisk så er det bare han som er klin hakke frisk. Du laget smådrama av noe som skulle være litt morsomt.

Skrevet

Jeg skjønner at du spøkte litt med det at Gargamel er klin hakke frisk :-D - samtidig så er det nok viktig å la DOL få være et sted der mennesker i ulike livssituasjoner kan føle seg hjemme - enten de er friske eller syke. Det er faktisk en god del DOl'ere som ikke har noen pf-diagnose, eller andre psykiatriske lidelser, som trives her, men det er ikke til å stikke under stol at de siste to årene så har brorparten av innleggene blitt dominert av folk som strever psykisk. Det kan være selvforsterkende hvis en "sannhet" blir sagt mange ganger - altså at det både spøkes med og sies i dypt alvor at de fleste på DOL er syke. Da forsvinner nok enda flere av oss som i all hovedsak er friske.

Skrevet

Det virket som du misforsto det jeg skrev litt med vilje. Jeg syns du hadde en overreaksjon på en liten fleip. Men nå har du på en måte satt igang noe. Jeg vet det er flere friske her, men jeg vet også at det er "psyke" som utgir seg for å være friske også. Men altså, alle friske forsvinner da virkelig ikke fordi jeg skriver at Gargamel er den eneste klin hakke friske her. Men vet du hva? Nå føler jeg at, joda det er flere friske her, men faktisk så er det bare han som er klin hakke frisk. Du laget smådrama av noe som skulle være litt morsomt.

Det var aldri meningen å sette i gang noe drama, så det beklager jeg. 

Du er ikke den eneste som har skrevet at nesten alle her er psyke (og ikke ment det på fleip), så det er godt mulig jeg så spøkelser ved høylys dag.  Agendaen min var uansett ikke å hakke spesielt på deg, men å unngå at den oppfatningen befester seg, slik at enda fler forsvinner herfra.

Skrevet

Det var aldri meningen å sette i gang noe drama, så det beklager jeg. 

Du er ikke den eneste som har skrevet at nesten alle her er psyke (og ikke ment det på fleip), så det er godt mulig jeg så spøkelser ved høylys dag.  Agendaen min var uansett ikke å hakke spesielt på deg, men å unngå at den oppfatningen befester seg, slik at enda fler forsvinner herfra.

Ok, jeg skjønner. Men altså, jeg fleipet litt. Det var kanskej en dum ting å fleipe om.

Skrevet

Jeg skjønner at du spøkte litt med det at Gargamel er klin hakke frisk :-D - samtidig så er det nok viktig å la DOL få være et sted der mennesker i ulike livssituasjoner kan føle seg hjemme - enten de er friske eller syke. Det er faktisk en god del DOl'ere som ikke har noen pf-diagnose, eller andre psykiatriske lidelser, som trives her, men det er ikke til å stikke under stol at de siste to årene så har brorparten av innleggene blitt dominert av folk som strever psykisk. Det kan være selvforsterkende hvis en "sannhet" blir sagt mange ganger - altså at det både spøkes med og sies i dypt alvor at de fleste på DOL er syke. Da forsvinner nok enda flere av oss som i all hovedsak er friske.

Jeg synes også det er uheldig at enkelte gang på gang antyder at det ikke er psykisk friske mennesker på dol.

Skrevet

Du har jo beskrevet deg selv som en flodhest som ikke kan vise seg blant folk, men realiteten er at du er en alminnelig søt kvinne.

Det pussige med nettet er at hvis noen beskriver seg selv som "overvektig " og "går ikke til frisør" så lager man et mentalt bilde basert kun på dette. Det kan bli ganske feil :-)

Lurer på hvilket bilde du har av deg selv?

Takk for det :)

Har du sett meg da? 

Gjest Gargamel
Skrevet

Takk for det :)

Har du sett meg da? 

Ja. Så deg på Facebook. Ellers hadde innlegget mitt vært ganske rart:P.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...